Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرهنگی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهید امیر اشرفی یکی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی این دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک بود که به منظور پاسداشت نام و یاد او، یکی از آزمایشگاه های این دانشکده به نام او نامگذاری شد.

محمد مشایخی افزود: شهید امیر اشرفی ورود سال ۱۳۸۸ و دانش آموخته سال ۱۳۹۱ و از دانشجویان ممتاز و برتر این دانشگاه در زمینه های مختلف آموزشی، علمی و اخلاقی بود که دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه صنعتی شریف گذراند و دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه زوریخ سوییس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چند روز گذشته مراسمی به مناسبت سالروز شهادت جمعی از هموطنان در واقعه هواپیمای ۷۵۲ اوکراین با حضور خانواده شهید اشرفی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم از تصویر نگارگری با عنوان  "پرواز بدون بال" که اثر استاد رضا بدرالسماء هنرمند برجسته کشورمان است، رونمایی شد.

مشایخی ادامه داد: در این تابلو تصویر شهید امیر اشرفی به‌همراه همسرش فاطمه قاسمی که او نیز در سانحه هواپیمای ۷۲۵ اوکراین به شهادت رسید با خلاقیت و ابتکار استاد بدرالسماء، ترسیم شده است.

سرپرست فرهنگی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: خانواده شهید اشرفی پیش از این ۱۲ دستگاه رایانه و یک سرور محاسباتی به دانشکده مهندسی مکانیک برای گرامیداشت نام و یاد این شهیدان اهدا کردند.

وی افزود: آزمایشگاهی که به نام شهید امیر اشرفی نامگذاری شد از مراکز آموزشی مهم در دانشگاه صنعتی اصفهان است که در هر سال تحصیلی پذیرای گروه های دانشجویی زیادی است.

به گزارش ایرنا، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه روز (چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۸) از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند. چند روز بعد از این حادثه مشخص شد که خطای انسانی موجب اصابت موشک به این هواپیمای مسافری شده است.

چهار تَن از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به نام‌های امیر اشرفی حبیب‌آبادی ورودی ۸۸ مهندسی مکانیک، منصور اثنی‌عشری ورودی ۸۷ مهندسی عمران، میلاد نهاوندی ورودی ۸۸ مهندسی شیمی و پریناز قادرپناه ورودی ۸۳ مهندسی نساجی از مسافران این هواپیما بودند.

برچسب‌ها حادثه هواپیمای اوکراینی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حادثه هواپیمای اوکراینی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان حادثه هواپیمای اوکراینی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان شهید امیر اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی