Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-همزمان با پایان آهنگسازی و صداگذاری فیلم سینمایی «بی‌مادر» از نام‌واره این فیلم رونمایی شد.

در ادامه انجام مراحل فنی فیلم سینمایی «بی‌مادر» نخستین ساخته سیدمرتضی فاطمی، بامداد افشار آهنگسازی و حسین قورچیان صداگذاری این فیلم را به پایان رساندند. موسیقی متن و آواز تیتراژ پایانی این فیلم براساس بخشی از لالایی مادر افغانی «الله هو» نواخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی بازیگران اصلی «بی‌مادر» هستند. امیر آقایی و پردیس پورعابدینی پیش از این در سریال پرمخاطب آقازاده حضور داشتند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «انسان چیزی به دست نمی‌آورد، مگر چیزهایی از دست بدهد …»

 

این فیلم اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی در بخش خصوصی و «کانون فیلم نسیم» تولید شده است و در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

 

  کد خبر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بی مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن