Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:43:12 GMT

مسکن مهر در کدام مناطق میلیاردی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۱۴۴

مسکن مهر در کدام مناطق میلیاردی شد؟

قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر تهران در شهرهای جدید پردیس و پرند به بالاتر از یک میلیارد تومان رسیده است. این واحدهای مسکونی بیشتر در شهرهای جدید پردیس و پرند قرار دارد و شمار واحدهای مسکن مهر بالای یک میلیارد تومان در شهر جدید پردیس نسبت به پرند بیشتر است. این واحدها بیشتر نوساز است و بهای هر مترمربع آن تا ۱۴ میلیون تومان هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته واحدهای مسکونی مهر با قیمت  زیر نیم میلیارد تومان همچنان در پردیس و پرند وجود دارد اما قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر حالا به بالای یک میلیارد تومان رسیده است. مشاوران املاک این مناطق می‌گویند که واحدهای مسکونی مهر خود مالکی و شخصی‌ساز نسبت به سایر واحدهای مسکونی مهر گران‌تر است.

افزایش قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر در حالی رخ می‌دهد که بهای برخی آپارتمان‌های موجود در سطح شهر کرج و حتی تهران کمتر از یک میلیارد تومان است. فعالان بازار مسکن می‌گویند که با صعود قابل توجه قیمت مسکن در تهران تقاضا برای سکونت در شهرهای اقماری پایتخت بالا رفته است و این موضوع می‌تواند یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس و پرند باشد.

در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکن مهر را که بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد، می‌بینید:

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن پردیس قیمت مسکن در تهران قیمت مسکن مهر قیمت مسکن 1400 قیمت مسکن مهر پردیس قیمت مسکن مهر پرند مسکن پرند واحدهای مسکونی مهر یک میلیارد تومان پردیس و پرند مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد