Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال جاری تعداد ۶۳ کودک کار در استان همدان شناسایی و پذیرش شده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد، ۵۰ مورد پسر و ۱۳ مورد دختر هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر این افراد بین سنین ۱۲ تا ۱۵ سال هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این افراد پذیرش شده به لحاظ بحث‌های کرونایی مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان تصریح کرد: هیچیک از این کودکان درگیر با کرونا نبودند و گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

بختیاری در پاسخ به اینکه «چه خدمات آموزشی و حمایتی از این کودکان به عمل می‌آید؟»، گفت: بیشتر حمایت‌هایمان در قالب برنامه‌های آموزشی است و مرکز اقامتی ۲۴ ساعته در استان همدان نداریم چرا که کودکان کار در درون خانواده‌ها زندگی می‌کنند و حالت کمک معاش دارند.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: خدمات آموزشی شامل مهارت‌های زندگی، خود مراقبتی و مواردی از این قبیل در پیش گرفته می‌شود از سویی برنامه‌ها و خدمات حمایتی از کودک و خانواده‌های آنها نیز در راستا توانمند سازی آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر 5396544

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی همدان کودک کار و خیابانی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام تشییع و خاک سپاری شهید گمنام خسارات سیلاب آمار کرونا تشییع شهدا ایام فاطمیه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی گرگان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان

در آستانه سفر زائران بیت الله الحرام به حج ،همایش اموزشی توجیحی زائران بیت الله الحرام در استان همدان در سالن ابن سینای همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080039 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه