Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشخص شدن رای دادگاه استرالیا، نواک جوکوویچ رسما اظهارات خود را مطرح می کند.

به گزارش طرفداری، پرونده نواک جوکوویچ امروز بررسی شد و دادگاه استرالیا رای به لغو قرنطینه او داد. در همین راستا، در طول این چند روز اتفاقات زیاد و حواشی زیادی در مورد جوکوویچ مطرح شد و دقایقی پیش، سرجان جوکوویچ، پدر نواک جوکوویچ در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد که از طریق لینک ویدویی یک کنفرانس مطبوعاتی از ساعت ۱۳:۰۰ به وقت گرینویچ و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می کنند و در خصوص اتفاقات رخ داده توضیحات خود را اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید وضعیت عجیب و غریب در استرالیا برای فاتح ۲۰ گرنداسلم تنیس؛ جوکوویچ در اردوگاه پناهجویان! قانون برای همه برابر است، اما برای جوکوویچ برابرتر! واکنش رافائل نادال به حواشی پیرامون نواک جوکوویچ: او خودش تصمیم گرفت واکسن نزند پدر نواک جوکوویچ: رفتار استرالیایی ها شرم آور است، آنها با پسرم مثل یک جنایتکار رفتار می کنند حمایت تنیسور استرالیایی از جوکوویچ؛ نیک کیریوس: نحوه برخورد با نواک بد است؛ او از قهرمانان بزرگ ماست قاضی استرالیایی رای به لغو قرنطینه فوری جوکوویچ داد اولین پیام جوکوویچ به هوادارانش پس از حضور در اردوگاه پناهجویان: قدردان حمایت های شما هستم استناد عجیب وکلای جوکوویچ به مدارکی که به ضرر اوست؛ حضور نوله در مراسم های مختلف با علم دانستن به ابتلا به کرونا!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند