Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:10:58 GMT

آخرین وضعیت بدهی پرسپولیس به اوساگونا

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۷۹۱

آخرین وضعیت بدهی پرسپولیس به اوساگونا

پیگیری ها نشان می دهد، باشگاه پرسپولیس هنوز شماره حساب اوساگونا را به سازمان لیگ فوتبال اعلام نکرده و به همین دلیل مطالبات بازیکن خارجی پرسپولیس پرداخت نشده است.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته ابهاماتی نسبت به صدور کارت بازی دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس مطرح شد. طبق ماده یک دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی به دلیل قطعی بودن رأی پرونده اوساگونا علیه پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن، نباید کارت بازی تاجیک‌های پرسپولیس صادر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ماده یک این دستورالعمل مسئولیت بررسی داشتن یا نداشتن پرونده قطعی باشگاه‌ها برعهده دپارتمان بین‌الملل و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است. در همین راستا نور شرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در توضیح این موضوع گفت که به دلیل این که قرار شده مطالبات اوساگونا از محل مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ به حساب این بازیکن در قطر واریز شود، اجازه صدور کارت بازی را صادر کرده‌اند.

با وجود گذشت ۱۰ روز از اظهارات نورشرق اما هنوز مطالبات اوساگونا پرداخت نشده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد، باشگاه پرسپولیس هنوز شماره حساب اوساگونا را به سازمان لیگ فوتبال اعلام نکرده و به همین دلیل مطالبات بازیکن خارجی پرسپولیس پرداخت نشده است.

در حال حاضر هنانوف، یکی از این دو بازیکن تاجیک به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود اما از سوی دیگر با وجود این که صفروف مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان ندارد، در سه بازی گذشته برای آن‌ها به میدان نرفته است و شاید بسته نشدن پرونده اوساگونا دلیل بازی نکردن این بازیکن تاجیکستانی است.

پیش از این باشگاه گل‌گهر به دلیل این که کارت بازی اریک بایناما بوکوم، بازیکن گابنی اش بر اساس مدارک جعلی صادر شده بود، با کسر امتیاز و جرایم سنگین مالی مواجه شد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس ریسک دچار نشدن به سرنوشت گل‌گهر را نپذیرفته و فعلاً قصد استفاده از تاجیک‌ها را ندارد.

کد خبر 547877

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کریستین اوساگونا تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس روزنامه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارت بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد