Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در متن فراخوان این جشنواره آمده است: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنایت به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص تلاش برای ایجاد و تثبیت اشتغال و به منظور شناخت ایده پردازان خلاق و فرصت‌های ویژه اشتغال در مناطق مختلف کشور، اقدام به شناسایی و کمک به عملیاتی نمودن ایده‌های برتر اشتغالزا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و ترویج فرهنگ ایده پردازی، کارآفرینی و اشتغالزایی، شناسایی ایده‌های برتر و تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر و صاحبان ایده، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده‌های برتر اشتغالزا و عملیاتی نمودن آن‌ها و کمک به اشتغال پایدار در کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بر اساس این فراخوان، صاحبان ایده در سراسر کشور می‌توانند در بازه زمانی ۲۰ دی لغایت ۱۰ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر به نشانی زیر نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند:
https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir

ایده‌های ارائه شده علاوه بر حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی به صورت کلی، مباحثی از قبیل؛ اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان، معلولین، معتادین بهبودیافته، زندانیان آزادشده، زنان سرپرست خانوار، اشتغال مرتبط با محیط زیست (کارآفرینی سبز)، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال در مناطق روستایی و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی مکران را در بر می‌گیرد.

برترین ایده‌ها بر اساس نوآورانه بودن، میزان امکان پذیری اجرای ایده ها، تاثیر بر اشتغال کشور و تعداد اشتغال ایجادی، پایدار بودن اشتغال و نیاز به منابع مالی کمتر برای اجرای آن ایده، ارزیابی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره ایده های برتر اشتغالزا کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود