Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب اتحاد ملت با انتقاد از مواضع اخیر حزب کارگزاران اظهار داشت: کارگزاران از موئتلفین ما در انتخابات است اما قطعا تفاوت دیدگاه وجود دارد همانگونه که ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ آذر منصوری در این اولین نشست خبری بعد از کنگره هفتم حزب اتحاد ملت در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو مبنی بر اظهارات اخیر عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره اختلاف نظر کارگزاران و اصلاحات تندرو در وقایعی مانند حضور یا تحریم انتخابات اظهار داشت: کارگزاران از موئتلفین ما در انتخابات است اما قطعا تفاوت دیدگاه وجود دارد همانگونه که در انتخابات ۱۴۰۰ وجود داشت اما این تشکیلات همچنان موجودیت خود را حفظ کرده هماهنگونه که همچنان هم اندیشی‌ها در جمع اصلاحات ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به صحبت‌های عطریانفر مبنی بر نقش طیف اصلاحات تندرو در منفعل کردن جریان کارگزاران در دهه ۷۰ انتقاد کرد و تصریح کرد: چون آقای عطریانفر حضور ندارند قصد پاسخگویی به اظهارات ایشان را ندارم ولی اینکه تصور کنیم افرادی مانع از این باشند که حزبی با جامعه ارتباط داشته باشد، واقع بینانه نیست. هر حزبی می‌تواند برنامه ارائه دهد و مطالبات مردم را شناسایی کند و می‌تواند در جذب نیرو و ایحاد پیوند بین گروه‌های اجتماعی و ارتباط با مردم موفق باشد.

دبیر کل حزب اتحاد درباره وضعیت فعلی منازعات کارگزاران و اصلاحات ادامه داد: در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ علی رغم تلاش برای شکل‌گیری تصمیم واحد مبنی بر ائتلاف انتخاباتی، به دلیل اختلاف تحلیل، تصمیم واحد اتخاذ نشد. این به معنای به هم خوردن انسجام اصلاح‌طلبان نیست‌. انسجام وجود دارد اما موضوع اختلاف تحلیل به وضعیت کشور و معنا و مفهوم انتخابات برمی‌گردد، در جریان اصلاحات هم‌اندیشی‌ها ادامه دارد و باید ببینیم آیا می‌شود روی یک تحلیل واحد به اتفاق نظر برسیم یا نه.

تحلیل متفاوت در انتخابات گذشته باعث شد دو مسیر متفاوت در تشکیلات جمعی اصلاح‌طلبان اتفاق بیافتد تا وقتی این تفاوت تحلیل وجود دارد ممکن است در انتخابات بعدی هم این اتفاق بیفتد اما در تلاش هستیم با گفتگو به تحلیل واحد پیرامون انتخابات دست پیدا کنیم.

منصوری در ادامه نشست در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر نقس خاتمی در رهبری جریان اطلاحات گفت: آقای خاتمی ادعای رهبری اصلاحات را ندارد چون معتقد است اصلاحات نیاز به رهبر ندارد. انتخابات باید معنا و مفهوم داشته باشند یعنی بین نامزدها و مطالبات مردم نسبت معینی وجود داشته باشد. مثال مشخصمان ۸ سال دولت خاتمی است. رویکرد حداقلی نسبت به انتخابات نتیجه خود را در مناسبات قدرت و حاکمیت نشان می‌دهد. قطعا باید از فرصت انتخابات استفاده کرد اما اینگونه نیست که بخواهیم با محدودیت‌های شورای نگهبان به هر قیمتی یک نفر را به نهادهای انتخاباتی بفرستیم. نظر آقای خاتمی بر حمایت از تصمیم جمعی اصلاح‌طلبان است. 

دبیر کل حزب اتحاد ادامه داد: ما در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ منفعل نبوده و کنشگر بودیم هم نامزد انتخاباتی معرفی کردیم و هم برنامه ارائه دادیم؛ بعد از اتفاقات خشونت بار ۹۸ و علی رغم وجود ناامیدی در انتخابات آن سال ثبت نام کردم اما وقتی رد صلاحیت شدیم نامزدی نمی‌توانیم معرفی کنیم؛ اثن در حالی است که چون در انتخابات شوراها چون گزینه داشتیم کاندیدا معرفی کردیم فارغ از اینکه رای می‌آورند یا خیر. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب اتحاد ملت اصلاح طلبان کارگزاران حزب اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل