Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: امید داشتیم سالگرد شهارت سردار سلیمانی بهانه‌ای باشد تا به ویژگی‌های این شهید بزرگوار بیشتر بپردازیم که می‌توانست قوام‌بخش وحدت و همبستگی ملی در کشور باشد و همچنان اصرار داریم این حادثه تروریستی و جنایتی که علیه سردار سلیمانی رخ داد توسط دستگاه دیپلماسی ایران و از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری و حق ایران در این باره اعاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری اظهار کرد: سردار سلیمانی با توجه به خصلت‌هایی که دارد می‌تواند نماد وحدت و همبستگی ملی باشد همانطور که شاهد بودیم بعد از شهادت او، انسجامی در کشور شکل گرفت اما متاسفانه باید بگویم آنطور که باید و شاید استفاده نشد.

وی درخصوص سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی ادامه داد: آنچه درباره این واقعه تلخ، از کتمان اولیه حقیقت تا عدم اهتمام جدی به دادخواهی خانوادگان داغدار صورت گرفت، نشان داد که این مسائل به مرور زمان حل نخواهد شد بلکه باید پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: مسائل این چنینی با سرکوب واقعیت و سکوت تبدیل به سرخوردگی و بغض‌هایی خواهد شد که مخاطرات آن، آینده کشور را تهدید خواهد کرد. باید اصلاحات لازم در این رویکردها صورت بگیرد.

منصوری تصریح کرد: ما به عنوان حزبی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنیم، خواهان بهبود شرایط موجود هستیم. اگر مخالف رویه و اقداماتی نظیر نظارت استصوابی یا دخالت نهادهای نظامی در سیاست هستیم، به این دلیل است که این نوع رفتارها را موانعی بر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان می‌دانیم.

وی تاکید کرد: ما برای اداره کشور برنامه داریم و معتقد هستیم بدون داشتن جامعه قدرتمند امکان شکل‌گیری دولت و حاکمیت توانمند نیز وجود نخواهد داشت.

دبیرکل حزب اتحاد ملت با اشاره به هویت اصلاح‌طلبی این حزب عنوان کرد: با براندازان داخلی و خارجی زاویه داریم. با رفتارهایی که در صدد حذف جمهوریت و حذف مردم از فرآیندها هستند و می‌خواهند نهاد انتخابات را بی‌معنا کنند مقابله خواهیم کرد. رفتار ما تابعی از قانون اساسی خواهد بود و اگر به قوانین نقدی داریم، اصلاح آنها را با توجه به ظرفیت‌های موجود عنوان می‌کنیم.

منصوری ادامه داد: از قوه قضائیه چناچه عملکرد بی‌طرفانه داشته باشد حمایت می‌کنیم و چنانچه‌ دچار انحراف شود از آن انتقاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما هم اشتباهاتی داشته‌ایم تصریح کرد: دست هر منتقدی را به گرمی می‌فشاریم حتی اگر ما را تخطئه کند؛ چرا که اعتقاد داریم برای حرکت رو به جلو باید امکان نقد خود را فراهم کنیم. اصلاحات نباید از اینکه مورد نقد قرار بگیرد، هراسی داشته باشد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5386010

منبع: مهر

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی اکبر هاشمی رفسنجانی آذر منصوری قانون اساسی قاسم سلیمانی حزب اتحاد ملت ایران اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 قاسم سلیمانی شهید سلیمانی ایران انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا حسین امیر عبداللهیان هیئت دولت لایحه بودجه علی باقری وزارت امور خارجه دولت سیزدهم سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر