Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور فردا با برگزاری همزمان هر هفت مسابقه از ساعت ۱۶ انجام می‌شود که دو مسابقه به میزبانی تیم‌های مازندرانی این لیگ یعنی شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت برگزار می‌شود.

زندی‌بتن کلاردشت در سالن بعثت این شهر از تیم قدرتمند و رده سومی سن‌ایچ ساوه میزبانی می‌کند و شهروند ساری نیز در سالن سید رسول حسینی ساری باید دیداری حساس را مقابل همسایه بالایی خود در جدول یعنی تیم رده دوازدهمی چیپس کامل مشهد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند ساری - چیپس کامل مشهد

شهروند ساری که فصلی ضعیف و پر چالش را تا کنون پشت‌سر گذاشته و مانند دو فصل گذشته یکی از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شود، در حال حاضر با ۹ امتیاز از ۱۶ بازی روی پله سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته و شرایط بسیار بدی در جدول دارد. این تیم دیدار هفته شانزدهم که در ساوه مقابل سن‌ایچ این شهر برگزار شده بود را با شکست سنگین ۵ – ۱ پشت سر گذاشت تا یازدهمین باخت ساروی‌ها در این فصل نیز ثبت شود.

حریف شهروند در هفته هفدهم از ۱۶ بازی برگزار شده ۱۵ امتیاز کسب کرده و در حال حاضر تیم دوازدهم جدول است. دو تیم در حالی قرار است به مصاف هم بروند که دیدار رفت آن‌ها در مشهد با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید و شهروندی‌ها نخستین امتیاز خود در فصل جاری را در همان مسابقه کسب کردند. حالا چیپس کامل مشهد با ۶ امتیاز بیشتر از شهروند حاشیه امنی در جدول دارد و قطعا با خیالی آسوده‌تر نسبت به شهروند که در قعر جدول قرار گرفته وارد مسابقه می‌شود.

شهروند در صورت کسب سه امتیاز از این مسابقه در جدول صعود نمی‌کند و همچنان در رتبه سیزدهم باقی می‌ماند، اما می‌تواند فاصله امتیازی خود را با حریف مشهدی از ۶ امتیاز به سه امتیاز کاهش دهد و برای ادامه فصل امیدوارتر در مسابقات حاضر شود. اما شکست شهروند اختلاف امتیاز دو تیم را به ۹ می‌رساند و کار را برای باسابقه‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال بسیار سخت می‌کند.

شهروندی‌ها امیدوارند که در دیدار مقابل چیپس کامل مشهد بتوانند پنج هفته پس از کسب دومین برد خود به سومین برد فصل نیز دست یابند.

زندی‌بتن کلاردشت – سن‌ایچ ساوه

کلاردشتی‌های لیگ برتر فوتسال در هفته هفدهم مسابقات باید از سن‌ایچ ساوه میزبانی کنند. تیمی که روز چهارشنبه در هفته شانزدهم شهروند ساری دیگر نماینده مازندران را ۵ – ۱ شکست داد و در هفته هفدهم باید در مازندران مقابل یک تیم از غرب مازندران بازی کند. سن‌ایچ ساوه با کسب ۳۴ امتیاز از ۱۶ بازی تیم سوم جدول رده‌بندی است و زندی‌بتن کلاردشت با ۱۷ امتیازی که از ۱۶ مسابقه خود به دست آورده اکنون در رتبه نهم جدول قرار دارد.

زندی‌بتن دیدار هفته شانزدهم را نیز در کلاردشت برگزار کرد و در حالی که تا دو ثانیه مانده به پایان ۲ - ۱ از حریف پیش بود با دریافت گل تساوی در آخرین ثانیه مقابل تیم فردوس قم به تساوی ۲ – ۲ رضایت داد. اما بازیکنان این تیم مصمم هستند که در هفدهمین مسابقه فصل از حریف قدرتمند خود دست‌کم یک امتیاز بگیرد و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

دو تیم در هفته چهارم مسابقات دیدار رفت خود را در ساوه برگزار کردند که سن‌ایچ با نتیجه ۴ – ۱ تیم کلاردشتی را شکست داده بود. حتی کسب یک امتیاز از مسابقه با سن‌ایچ می‌تواند با توجه به تقابل تیم فرش‌آرا که با یک امتیاز بیشتر از شهروند در رتبه هفتم قرار دارد با تیم راگا و احتمال شکست فرش‌آرا، باعث صعود یک پله‌ای زندی‌بتن در جدول شود.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال ساری فوتسال تیم فوتسال شهروند ساری تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت کلاردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ساری فوتسال لیگ برتر فوتسال ساری فوتسال تیم فوتسال شهروند ساری تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت کلاردشت زندی بتن کلاردشت لیگ برتر فوتسال هفته هفدهم شهروند ساری سن ایچ ساوه کامل مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد