Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ «محمد حسن جلالی» افزود: با توجه به  برنامه‌ریزهای انجام شده، سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور به طور کامل از ۲۵ دی‌ماه عملیاتی می‌شود.

 مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه پیش از این، این سامانه در برخی استان‌ها به طور کامل و در برخی استان‌ها حداقل در یک شهرستان مورد  استفاده قرار گرفته افزود: برای فروش آرد یارانه مصارف نانوایی نوع یک و ۲، از ۱۵ دی‌ماه در سامانه سیما عملیاتی شده و از ماه‌های پیش رو این بارگذاری از بیستم هر ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سامانه خرید آرد یارانه‌ای حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه و سامانه فروش آرد سایر مصارف تا ۲۴ دیماه در دسترس و فعال است.

جلالی خاطرنشان کرد: اطلاعات خرید گندم کارخانجات از ۲۰ دی‌ماه از سامانه سیفا به سامانه یکپاچه مدیریت آرد کشور (سیما) منتقل می‌شود و گندم کارخانجات شارژ خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: اختصاص گندم کارخانجات براساس مقدار خرید گندم و توزیع از انبارهای در اختیار این شرکت ( مانند سامانه سایر مصارف قبلی) انجام می‌شود.

 

منبع: شرکت بازرگانی دولتی ایران این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آرد یارانه قیمت آرد شرکت بازرگانی دولتی ایران محمد حسن جلالی شرکت بازرگانی دولتی ایران دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید