Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مجتبی میرزاجانپور را به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم فولاد مبارکه سپاهان و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز یکشنبه ۱۹ دی ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال براساس گزارش ناظر، مجتبی میرزاجان‌پور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم کرد.

کمیته انضباطی امروز (دوشنبه – ۲۱ دی ماه) تشکیل و مجتبی میرزاجان‌پور به دلیل بکار بردن الفاظ ناشایست که بر خلاف مقررات آیین‌نامه است و با استناد به مواد سه و چهار آیین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در هفته هفدهم لیگ برتر مردان (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) نمی‌تواند تیم فولاد مبارکه سپاهان را در دیدار برابر شهرداری ورامین همراهی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد مبارکه سپاهان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد