Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن در مسقط دیدار و گفت وگو کرد.

حسین امیر عبداللهیان که برای دیداری دو جانبه با مقامات عمانی در مسقط به سر می برد، با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوکشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزیر امور خارجه در دیدار با فهد بن محمود آل سعید معاون سلطان عمان، بر جدیت و حسن‌نیت ایران در مذاکرات وین تاکید کرد.

برچسب‌ها وین حسین امیر عبد اللهیان محمد عبدالسلام عمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وین محمد عبدالسلام وین محمد عبدالسلام عمان امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان که از روز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای دور نخست مرحله حذفی آغاز شد، امروز پنجشنبه پیگیری شد.

در این روز از مسابقات امیرحسین هدایی که رنکینگ ۱۳۳ را در اختیار دارد به مصاف «ادوارد» بازیکن ۱۹ ساله رومانیایی با رنکینگ ۷۸ جهان رفت و با نتیجه ٣ به صفر شکست خورد و حذف شد.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران در گرند اسمش عربستان است که روز چهارشنبه نخستین دیدار خود را برابر «سدریک» از بلژیک برگزار کرد و به برتری ۳ بر صفر دست یافت و راهی مرحله دوم حذفی شد.

عالمیان در دومین دیدار به مصاف برنده «آندریاس لونکو» از اتریش و «لیلیان باردت» از فرانسه حریف نوشاد عالمیان در دور دوم هستند. بازیکن اتریشی و فرانسوی به ترتیب در رده‌های ۸۸ و ۱۱۸ دنیا قرار دارند.

کد خبر 6094498 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا