Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه پس از پایان ۷.۵ ساعت مذاکره با طرف آمریکایی اعلام کرد: مذاکرات میان مسکو و واشنگتن درباره تضمین‌های امنیتی پیچیده، عمیق و مشخص بود.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی راشا تودی امروز دوشنبه به نقل از وزارت خارجه آمریکا از اتمام مذاکرات تضمینی امنیت میان دو کشور روسیه و آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص آمده است: مذاکرات تضمین امنیت میان روسیه و آمریکا پس از ۷.۵ ساعت گفتگو به پایان رسید.

این در حالیست که وزارت خارجه آمریکا تا کنون به جزییات بیشتری در خصوص موضوعات مطرح در این نشست اشاره ای نکرد.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه درباره این مذاکرات گفت: مذاکرات میان روسیه و ایالات متحده در مورد تضمین های امنیتی پیچیده، عمیق و مشخص بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سرگئی ریابکوف ژنو مسکو وزارت خارجه آمریکا آمریکا روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا

«آنتونیو تاجانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه فرمانی مبنی بر انتقال شرکت‌های تابعه روسی «آریستون» (Ariston) و «بی‌اس‌اچ هاسجریت» (BSH Hausgerate) آلمان به مدیریت موقت شرکت «گازپروم هاوس‌هولد سیستمز» (Gazprom Household Systems) امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو تاجانی با بیان اینکه این وزارتخانه با بروکسل و آلمان هم همکاری دارد، گفت: «به دبیرکل وزارت امور خارجه دستور دادم سفیر روسیه در ایتالیا را احضار کند. دولت خواستار شفاف‌سازی در مورد موضوع ملی شدن "گروه ترمو آریستون" است.»

شرکت گازپروم به‌عنوان مدیر موقت این دو کسب و کار ایتالیایی و آلمانی عمل خواهد کرد.

روسیه دارایی‌های تعدادی از شرکت‌های غربی را از زمان شروع جنگ در اوکراین تحت «مدیریت موقت» قرار داده است و این اقدامات را به‌عنوان تلافی اقدامات سایر کشورها علیه تجارت روسیه قلمداد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو