Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان، بر گسترش همکاری‌های دوجانبه در جهت ارتقای زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه لرستان تأکید کرد.

علی نظری، در نشست با مدیران باشگاه خیبر خرم‌آباد، بر افزایش سطح همکاری‌ها به‌ویژه مشارکت باشگاه خیبر در ساخت آکادمی ورزشی سایت مرکزی دانشگاه لرستان تأکید کردند.

وی اظهار کرد: برگزاری این نشست در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه بوده و یکی‌از بخش‌های مهم جامعه و صنعت ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد آکادمی فوتبال و ایجاد پژوهشکده‌های ورزشی در دانشگاه لرستان با مشارکت باشگاه خیبر از تصمیمات این نشست بود.

نظری عنوان کرد: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه ورزش به‌ویژه در صنعت فوتبال از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود و تقویت ورزش مبتنی بر دانش و استفاده هرچه بیشتر از اعضای هیئت علمی متخصص ورزش، مورد تأکید قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد: فوتبال را نباید فقط یک صنعت دید، بلکه فوتبال یکی‌از مؤلفه‌های فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز هم محسوب می‌شود، این مؤلفه می‌تواند در بعد اجتماعی باعث تقویت همبستگی در جامعه شود.

وی ادامه داد: فوتبال علاوه‌بر اینکه صنعت است به نوعی، قدرت نرم هم محسوب می‌شود و ما می‌بینیم که فوتبال می‌تواند در بخش فرهنگ، الگوهای فرهنگی و اجتماعی برای جامعه ایجاد کند.

نظری گفت: رویکرد دانشگاه لرستان نیز در مسیر حل‌المسائلی است و در این راستا، دانشگاه تلاش می‌کند با همکاری و مشارکت باشگاه خیبر، پژوهشکده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی شکل بگیرند و تقویت شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری باشگاه خیبر دانشگاه لرستان استانی ورزشی دانشگاه لرستان باشگاه خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند