Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی قانع گفت: ساعت ۱۹ امشب این حادثه تصادف در کوچه ۳۵ بلوار امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۴ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: براساس گزارش حادثه یک دستگاه تریلی حمل سوخت به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با پنج خودرو سواری (پژو پارس، پژو ۲۰۶، پاترل، پراید و آزارا) پارک شده در کوچه برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خانم خودروی پژو پارس مصدوم و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع گفت: مخزن تریلی در زمان حادثه فاقد سوخت بود، اما شدت برخورد تریلی با خودرو‌های پارک شده منجر به نشت شدید گازوئیل از باک تریلی و بنزین از خودرو‌های سواری شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در محل حادثه آتش نشانان با استفاده از شیر هیدرانت موجود در محل و پاشش مداوم آب، محل را از گازوئیل و بنزین پاک سازی و به ایمن سازی خوردو‌های تصادفی پرداختند.

علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس آتش نشانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، حمید حسینی اظهار کرد:  این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۲ دقیقه صبح امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه عطائیه و عشق آباد اورژانس نیشابور به صحنه حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد که ۲ مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم دیگر با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب در حین رانندگی به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی