Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این زمینه اظهارداشت: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت ویژه دستگاه‌های اجرایی کشور سال گذشته، نخستین جشنواره رفیق خوشبخت ما به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در قالب دو رویداد ملی جشنواره فرهنگی و هنری با هدف تولید آثار و فرآورده های فرهنگی و دیگری پویش ملی «چلچراغ» به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از این شهید عزیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با توجه به استقبال و مشارکت پر شور و  توأم با علاقه جوانان و به منظور تداوم این مسیر، در اقدامی ارزشمند و امید آفرین، خانه هنرمندان ماه نگار را تأسیس کرد و در نظر دارد، امسال نیز با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیل گران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم را با کیفیت بسیار بالاتری برگزار کند.

آصفی بیان کرد: در این راستا برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه به خصوص نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار دل ها در ابعاد مرتبط با اهداف و شعارهای جمعیت هلال احمر و نیز خدمت داوطلبانه، مسئولیت ‌پذیری، مردمداری و اخلاق مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» در سطح جامعه ملی و بین المللی اجرا خواهد شد.

وی اظهارداشت: جدول زمان بندی و شیوه نامه اجرایی این رویداد مهم را به محض اعلام از سوی سازمان جوانان به استان، به اطلاع همشهریان عزیز خواهیم رساند.

آصفی آغاز به کار این جشنواره را شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: برای مشارکت حداکثری شرکت کنندگان در استان برای حضور در این یادواره تلاش خواهیم کرد و امیدواریم در اجرای این طرح با یاری خدا و همکاری یکدیگر بتوانیم در تحقق و ترویج حداکثری مکتب سلیمانی از منظر ارزش های مربوط به جمعیت هلال احمر در استان قزوین نقش موثری داشته باشیم.

گفتنی است در دوره نخست این یادواره، جمعیت هلال احمر استان قزوین در دو بخش شعر و خوشنویسی موفق به کسب هفت عنوان برتر توسط جوانان داوطلب استان شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب اسلامی جمعیت هلال احمر هلال احمر جامعه نسل جوان سبک زندگی اخلاق جدول حضرت امام استان قزوین جمعیت هلال احمر استان شعر خوشنویسی هلال احمر قزوین جمعیت هلال احمر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان