Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی سلیمانی اعلام کرد بیرانوند در پرتغال شرایط خوبی دارد و بعید است به پرسپولیس برگردد.

مصطفی سلیمانی، مدیر ورزشی سابق نفتی‌ها درباره آخرین وضعیت همکاری‌اش با تیم مسجدسلیمانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: حدود 40 روزی است که دیگر کنار نفت مسجدسلیمان حضور ندارم، تقریبا بعد از بازی با هوادار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده استعفا داده‌ام و در انتظار تصمیم هیات مدیره هستم.

سلیمانی درباره دلیل استعفایش عنوان کرد: بعدا مفصل صحبت می‌کنم اما در همین حد می‌توانم بگویم که افرادی غیرورزشی در تیم دخالت می‌کردند. من هم وقتی دیدم اختیار ندارم و نمی‌توانم کاری کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم و دیگر هم کاری با این تیم ندارم.

سلیمانی که وکالت علیرضا بیرانوند را هم برعهده دارد درباره آخرین وضعیت این دروازه‌بان نیز افزود: شرایط علی در پرتغال خوب است. جدایی؟ فکر نمی‌‌کنم و همان‌جا می‌ماند. طلب‌ها؟ حکم‌ها صادر شده و در انتظار پرداخت هستیم. امیدواریم در تعطیلات نیم فصل همه چیز درست شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسجد بازی پرتغال نیم فصل پرسپولیس بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی را در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

کد خبر 849087 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد