Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز نخست پارکینگ زیرزمینی اکباتان به عنوان بزرگ‌ترین پارکینگ زیرزمینی قطارهای مترو کشور، امسال به بهره‌برداری می‌رسد؛ طبقه زیرین این پارکینگ، ظرفیت پذیرش ۲۱ رام قطار را دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ زیرزمینی قطارهای مترو در سال جاری، اظهار کرد: به موجب پیشرفت قابل توجه عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ مترویی اکباتان در 2 ماه گذشته، به نظر می‌رسد امکان افتتاح فاز نخست این پایانه تا پیش از پایان سال جاری وجود دارد؛ بهره‌برداری از پارکینگ اکباتان، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها و افزایش ظرفیت مسافرگیری در خط 4 مترو را میسر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزینه عملیات اجرایی فاز نخست پارکینگ اکباتان در دو بخش ساختمانی و تجهیزاتی بالغ بر 80 میلیارد تومان بوده است، افزود: 900 هزار مترمکعب عملیات خاکی، 7 کیلومتر ریل‌گذاری، 95 هزار مترمربع قالب‌بندی و 200 هزار مترمکعب بتن‌ریزی، بخشی از احجام عملیات ساختمانی پارکینگ اکباتان است که خود گویای میزان کار انجام شده برای بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پارکینگ زیرزمینی قطارهای مترویی است، ضمن اینکه پس از اتمام عملیات ساخت پارکینگ، امکان ایجاد مجموعه تفریحی، ورزشی، فرهنگی و تجاری بر روی زمین و در بخش فوقانی این پارکینگ وجود دارد.

امام گفت: پارکینگ اکباتان با پیش‌بینی 9 خط، دارای چاله سرویس امکان خدمات تعمیرات سبک و سرویس‌های روزانه بوده که طبقه زیرین آن با ظرفیت پذیرش 21 رام قطار، اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

تصاویر «مترو خوابی» واقعی است؟تأمین منابع مورد نیاز متروی پرند در گرو رفع نگرانی استانداری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران متروی تهران مترو شهر تهران متروی تهران مترو پارکینگ اکباتان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌