Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -در پی حرکت عظیم گرامیداشت مردمی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، بنیاد و خانواده شهید سلیمانی طی پیامی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و عموم ملت بزرگوار ایران قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند را بر نعمت ملت ایران که چون کوه ثابت و استوار در پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند شکر‌گزاریم. شما که حاج قاسم عزیز را چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش در آغوش گرفته و قهرمان ملی خود را که افتخارش فدا شدن در راه عزت و امنیت ملت ایران بود، نگین خاتم سلیمانی خود کرد‌ه‌اید. هزاران درود و سلام بر شما ملت قهرمان‌پرور که امسال با برگزاری شکوهمند مراسم دومین سالگرد آن شهید، خاطره فراموش ناشدنی یوم‌الله تشییع را زنده کردید و یک بار دیگر زنده بودن انقلاب را به رخ دشمنان قسم خورده ایران عزیز کشیدید. شما با حضور گرم و صمیمانه خود هر کوی و برزن، هر مسجد و محله، هر شهر و روستا و هر کوچه و خیابان را با یاد و نام آن شهید آراستید و نشان دادید سلیمانی و سلیمانی‌ها پایان‌پذیر نیستند و سلیمانی‌های دیگر در آغوش مام میهن در حال تولد و تربیتند.

حرکت عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌ها در سالگرد دوم شهادت شهید سلیمانی بیت آن شهید، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی و ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت آن شهید را وظیفه مند می‌سازد تا از حضور گرم و انقلابی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و سایر ملت‌ها در کشور‌های جبهه مقاومت و بلکه آزادی خواهان جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف در برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی و همچنین قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم که هدف کینه شقی‌ترین و روسیاه‌ترین تروریسم دولتی؛ یعنی دولت آمریکا قرار گرفت، قدردانی و تشکر نمایند.

همچنین وظیفه خود می‌دانیم از کلیه سازمان‌ها، نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، رسانه‌های مکتوب و مجازی و خصوصا رسانه‌ملی که بستر‌های نقش‌آفرینی ارزشمند و به یادماندنی مردم را در ارادت‌ورزی به شهید سلیمانی در داخل و خارج از کشور فراهم کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

در پایان از لطف و بزرگواری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که با فرصت دیدار، مرهمی بر داغ فراق آن پدر مهربان گذاشتند و با رهنمود‌های ارزشمندشان هدایت‌گر تداوم راه آن شهید و زنده نگاه داشتن مکتب حاج قاسم شدند، صمیمانه تشکر و از خداوند برای وجود شریفشان عزت و سلامت و نصرت افزون‌تر مسئلت می‌نماییم و عرض می‌کنیم که پیمان ما با شما و با ملت عزیز و سایر ملت‌های جبهه مقاومت و همه مظلومان عالم همان پیمانی است که حاج قاسم با شما بسته بود؛ یعنی فدا شدن در راه عزت و سربلندی شما و ایستادگی مؤمنانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن.

همچنین از حضرات سران قوا که چه در دیدار با اعضای خانواده و ستاد بزرگداشت و چه با شرکت در مراسم مختلف، امکان بهره‌مندی از فیوضاتشان را مرحمت فرمودند، تشکر می‌کنیم.

امید است هر سال بزرگداشت یاد و نام آن شهید فرصتی باشد برای ارائه سیمای وحدت، همدلی و همزبانی ملت عزیزمان حول ارزش‌های انقلاب و نشان دادن انسجام ملی ما که بی شک نه تنها مایه امید مستضعفان در همه نقاط عالم که مایه هراس و دلهره دشمنان خواهد بود.

بنیاد مکتب حاج قاسم؛ خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی
بیستم دی‌ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی شهید سلیمانی دومین سالگرد ملت ایران حاج قاسم آن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری