Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  سیدعلی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان صمت و خانه صمت استان اولین گواهی تحقیق و توسعه واحد‌های تولیدی، تجاری و خدماتی یزد صادر شد و روند صدور برای سایر واحد‌های متقاضی در دستور کار است.

او گفت: با امضای این تفاهم نامه، خانه صنعت، معدن و تجارت استان متعهد شد تا زیرساخت‌های مناسب برای صدور گواهی تحقیق و توسعه را مطابق با دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه و خدمات مورد نیاز شامل؛ بازدید، تکمیل پرونده و سایر فعالیت‌ها مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه تامین و ارائه نماید و اقدامات مناسب برای ترویج و ارتقای سطح تحقیق و توسعه در واحد‌های صنعتی، تجاری و خدماتی طراحی و اجرایی کند و پس از جمع آوری مستند و مدارک لازم نسبت به تهیه و تنظیم گواهی تحقیق و توسعه اقدام و گواهی مزبور برای امضای نهایی به سازمان صمت ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در تلاشیم با حمایت دستگاه‌های مربوطه و مراجعه بهنگام واحد‌های صنعتی و معدنی استان، شرایط صدور این گواهی و اجرای سایر مفاد این تفاهم نامه در خانه صمت استان تسریع یابد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن واحدهای تولیدی صدورمجوز گواهی تحقیق و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات