Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ علی خانی ، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت : نمایشگاه سوغات و هدایای مناطق مختلف کشور از دیروز آغاز شد و به مدت 10 روز تا ۳۰ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اروند برگزار می شود.
 
به گفته این مسئول بیش از 160 غرفه از استان‌های مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
او هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد ارتباط بدون واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان و همچنین آشنایی مردم منطقه با فرهنگ، صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور دانست.
 
خانی با تاکید بر رونق اقتصادی حاصل از این نمایشگاه برای منطقه آزاد اروند ، گفت: این رویداد همچنین تبادل فرهنگی استان ها را در پی خواهد داشت.

نمایشگاه هنرهای سنتی و سوغات همواره تاثیر زیادی در شناخت بیشتر فرهنگ مناطق مختلف داشته است
انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند نمایشگاه سوغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد