Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:28:19 GMT

دیدار وزیر ارشاد با جمعی از خوانندگان پاپ

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۸۳۰۹

دیدار وزیر ارشاد با جمعی از خوانندگان پاپ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان موسیقی کشور درفضایی صمیمی از نزدیک پای صحبت این قشر از هنرمندان عرصه موسیقی نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی اسماعیلی در این دیدار صمیمانه، پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی تمامی حاضرین در این جلسه، برگزاری این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دستاورد این نشست شنیدن مسائل و مشکلات این قشر هنری بدون واسطه و به صورت مستقیم از زبان هنرمندان این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی برای شنیدن مسائل و دغدغه‌های هنرمندان به دورترین روستاهای کشور سفر می‌کند، افزود: من به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده حتما باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشم و حرف‌های‌تان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنوم.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات ادامه یابد.

 در این دیدار سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند.

همچنین محمد حسین توتونچیان، محمد حاتم‌پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از قشر تهیه‌کنندگان و آرین بهاری به عنوان تنظیم‌کننده در این جلسه حاضر بودند.

محمد حاتم پور از تهیه‌کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ ضمن تشریح برخی از نکات مطرح شده در این نشست گفت: به همت مجتبی امینی از تهیه‌کنندگان حوزه سینما و تلویزیون که مدتی است در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، جلسه‌ای با حضور آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ برگزار شد.

وی افزود: تا آنجایی که به یاد دارم این جلسه تقریباً اولین جلسه تعدادی از هنرمندان و دست‌اندرکاران موسیقی پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب طی چهار دهه اخیر بود که در آن آقای وزیر تلاش داشت تا گوش شنوایی برای اهالی موسیقی در جهت بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌هایشان باشد تا در صورت استمرار چنین برنامه‌هایی بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی این حوزه از موسیقی را مرتفع کنیم.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: این برای ما بسیار ارزشمند بود که در جلسه یاد شده تهیه‌کنندگان و اهالی موسیقی می‌توانستند به صورت مستقیم مباحث و مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را با یک مقام عالی در میان بگذارند. چرا که در سال‌های پیش فقط تعداد محدودی از تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر دیدار داشته باشند. دیداری که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل را با آقای وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این جلسه تلاش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق‌تری برای حل مشکلات به وجود آید.

حاتم‌پور در پایان گفت: با صحبت‌هایی که صورت گرفته قرار شده تا جلسات مستمری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ برگزار شود این در حالی است که این جلسه نماینده‌ای از سوی وزیر ارشاد معرفی و مقرر شد که وی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده در این نشست که به طور حتم در آینده جزئیات بیشتری از آن مطرح خواهد اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه کنندگان تهیه کنندگان موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه

در جریان سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان، وی با همتای سعودی خود تحولات مربوط به اوضاع غزه و شهر رفح را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سفر به عربستان سعودی دیداری با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود در حاشیه نشست مشترک با وزرای خارجه کشورهای عربی داشت.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه و همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف و همچنین تحولات مربوط به نوار غزه و شهر رفح و اهمیت برقراری آتش‌بس در غزه گفتگو کردند.

«محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر هم در این نشست اعلام کرد که باید تلاش‌هایی در راستای حل مسالمت‌آمیز همه درگیری‌ها انجام شود و منطقه از خطرات جنگ در امان بماند.

وی تأکید کرد: مهمترین چالش برای دستیابی به صلح، شکست جامعه جهانی در حل مسئله فلسطین است.

وزیر خارجه قطر تأکید کرد: خواهان آتش‌بس فوری در غزه و پایان عملیات نظامی (تجاوزات رژیم صهیونیستی) و آزادی اسیران و رساندن کمکها هستیم.

در شرایطی که دولت آمریکا همچنان به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و مانع توقف جنگ غزه می‌شود، وزیر خارجه این کشور مدعی شد: باید تلاش‌ها را برای رسیدن به ثبات و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها در منطقه تقویت کنیم.

روز گذشته نیز ریاض شاهد برگزاری نشست کمیته وزرای تعیین‌شده از سوی اجلاس مشترک عربی ـ اسلامی درباره نوار غزه بود. این نشست در ریاض با حضور نمایندگان قطر، مصر، اردن و ترکیه به‌همراه «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و همچنین «حسین الشیخ» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) برگزار شد.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای درباره این نشست اعلام کرد که در نشست کمیته وزرای تعیین‌شده در اجلاس عربی ـ اسلامی از جامعه بین‌المللی خواسته شد در واکنش به نقض قوانین بین‌المللی و قوانین حقوق‌بشری جهانی توسط اسرائیل و جنایت‌های جنگی آن در غزه و کرانه باختری اشغالی، تحریم‌های مؤثری علیه این رژیم از جمله توقف صادرات سلاح برای آن اعمال شود.

حاضران در این نشست همچنین بر لزوم فعال کردن سازوکارهای حقوقی بین‌المللی جهت محاکمه مسئولان اسرائیلی به‌خاطر جنایت‌های آنها علیه مردم فلسطین و همچنین بر ضرورت توقف تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و اتخاذ مواضع جدی و قاطع در برابر این جنایت‌ها تأکید کردند.

درخواست کمیته وزرای کشورهای عربی و اسلامی برای تحریم اسرائیلنشست 6جانبه عربی در ریاض درباره تحولات غزه

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!