Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان در سفر یک روزه خود به همراهی مسئولان شهرستان کهگیلویه به منطقه دشمن زیاری از نزدیک با اهالی این بخش گفتگو کرده و از مشکلات آنها آگاه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مهرداد کریمی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان امروز در سفر یک روزه خود به همراهی مسئولان شهرستان کهگیلویه به منطقه دشمن زیاری از نزدیک با اهالی این بخش گفتگو کرده و از مشکلات آنها آگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور جهادی دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی در این دیدارها پای درد دل های مردم این روستا نشست و گفت: حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات روستائیان از نزدیک موجب دلگرمی مردم خواهد شد و تداوم این موضوع می‌تواند تا حد زیادی موانع را مرتفع نماید.

وی تصریح کرد: با پیگیری های نماینده کهگیلویه و بنا به دستور قالیباف به این شهرستان آمده است و از نزدیک پیگیر مشکلات خواهد بود.

مهرداد کریمی عنوان کرد: در این سفر بسته های معیشتی، پوشاک،کفش، اسباب بازی و ...  به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به اهال روستاهای این بخش اهدا شد.

وی با اشاره به شناسایی مناطق محروم و محرومیت زدایی شهرستان بیان داشت: این گروه جهادی قصد دارد بحث زیر سازی و تجهیزات مدارس را بزودی حل کند.

روستائیان عمده مشکلات خود را، نبود آب شرب، جاده ارتباطی،نبود برق و ... عنوان کردند و خواستار برطرف شدن این مشکلات از سوی مسئولان مربوطه شدند.

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه این دومین سفر خود به روستای « دورق» در زیرنا از حوزه دهستان دشمن زیاری است، گفت: با کارشناسان نهاد نماز جمعه طی یک سال و نیم اخیر سفرهایی به مناطق کم برخوردار داشته و از نزدیک با مشکلات اشنا شدند.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به جاده ملی پاتاوه دهدشت در این منطقه، افزود: جمعیت زیادی از عشایر مهاجر از حاشیه شهرها برای تولید، دامپروری و ایجاد شغل به منطقه عشایری خودشان برگشتند.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی مجوز برای ساخت وساز نمی داد گفت: در جلسه ای که در روستای دورق با مسئولان انجام شد مصوب گردید منابع طبیعی مجوز ساخت مسکن را صادر کند و اداره بنیاد مسکن تسهیلات موردنیاز  این ساخت و سازشان را فراهم کند.

وحدانی فر تصریح کرد: اداره راهداری نیز قول مساعد دادند، که جاده روستای شهید پاک نسب و داروق دشمن زیاری را که در فاصله کمی از هم قرار دارند زیر سازی و آسفالت کند.

امام جمعه شهرستان مهمترین مسأله و معضل این منطقه را اولویت داشتن برق دانست و گفت: فرماندار کهگیلویه با تفویض اختیار و برداشت پول از حساب مناطق محروم به مبلغ ۱٠٠ میلیارد ریال تحت عنوان پوشش روستاهای اقماری یا بدون دهیاری و با همکاری شرکت برق کهگیلویه مشکل این ۲کیلومتر را حل خواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه نیز گفت: دهستان دشمن زیاری بیش از ۱۱هزار و۵۰۰نفر جمعیت دارد که از بخش عمرانی و زیر ساختی از جمله آب، برق، گاز و حوزه های بهداشتی و آموزشی عقب مانده است.

دارا کریمی نژاد با اشاره به اینکه در این سفر مصوباتی انجام شد افزود: امید است بتوان بخشی از مشکلات حل شود تا مهاجرت معکوس رخ داده و رونق به بخش ها برگردد.

تصاویری تکمیلی:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دشمن زیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی احکامی جداگانه امیر طلوع‌کیان، مرتضی افجه‌ای، مریم حسابی و حرمت اصغری را به سمت مشاوران اجرایی خود منصوب کرد.

بر این اساس امیر طلوع‌کیان به عنوان مشاور مسابقات و مقررات بین‌المللی فدراسیون والیبال، مرتضی افجه‌ای به عنوان مشاور فن‌آوری و اطلاعات فدراسیون والیبال، مریم حسابی به عنوان مشاور روابط بین‌الملل رئیس فدراسیون والیبال و دکتر حرمت اصغری به عنوان مشاور امور مدیریت منابع انسانی فدراسیون والیبال منصوب شدند.

کد خبر 6092250 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس