Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سفر استانی رئیس قوه قضاییه ۹۳۸ درخواست مردمی به دادگستری استان گلستان ارجاع و دستور‌های قضایی مورد نیاز برای پیگیری و اقدام صادر شده است حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به درخواست‌های مردمی ارایه شده در سفرهای استانی اظهار کرد: تاکنون ۹۳۸ درخواست مردمی ارایه شده به رئیس قوه‌قضاییه در سفرهای استانی، به دادگستری استان گلستان ارجاع و دستور‌های قضایی مورد نیاز برای پیگیری و اقدام صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آسیابی ادامه داد: اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی و تسریع در اجرای احکام و رسیدگی به درخواست‌های عفو و تخفیف و تبدیل مجازات، بیشترین درخواست‌های ارجاع شده به استان بودند.   رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستور رئیس قوه‌قضاییه پیرامون ارایه پاسخ سریع به نامه‌ها بیان کرد: این درخواست‌ها پس از ارجاع به استان در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود و مواردی از نامه‌های مردم هم که حل‌ آنها به دلایل مختلف مقدور نیست برایشان توضیح داده می‌شود.   وی افزود: کسانی که در جریان سفر رئیس قوه‌قضاییه به استان نامه داده اند، پس از دریافت پیامک مبنی بر ثبت درخواستشان برای پیگیری به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل، طبقه دوم، دبیرخانه حوزه ریاست مراجعه کنند.   رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: در سفر رییس قوه‌قضاییه به استان گلستان هزار و ۹۰۵ درخواست مردمی واصل شد که هزار و ۵۴۵ فقره امور قضایی بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان نامه‌های مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان نامه های مردمی دادگستری گلستان رئیس قوه قضاییه درخواست مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان