Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  محمدرضا یاری روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی شهر کرمانشاه حین گشتزنی در چهار راه شهرک ژاندارمری معتاد متجاهری را مشاهده کردند که در حال تکدی‌گری از شهروندان و سرنشینان خودروها در پشت چراغ قرمز بود.

وی ادامه داد: ماموران همچنین با زیر نظر گرفتن این فرد دریافتند فرد معتاد برای جلب ترحم مردم از ۲ کودک خردسال سه و ۱۰ ساله برای این کار (تکدی‌گری) استفاده و با این حربه قصد دارد مبالغ بیشتری از مردم اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تاکید کرد: از آن جایی که این اقدام باعث ناراضایتی مردم و برانگیخته شدن احساسات شهروندان شده بود هماهنگی های لازم با مرجع قضایی به عمل آمده و نسبت به دستگیری فرد معتاد و جمع آوری ۲ کودک همراه وی اقدام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: معتاد دستگیر شده در بازجویی‌ها اعلام کرد کودک سه ساله فرزندش و کودک ۱۰ ساله نیز برادرزاده اش است که به منظور جلب ترحم مردم و کسب درآمد بیشتر از آنها برای تکدی‌گری استفاده می‌کرده است.

وی از معرفی معتاد دستگیر شده به دستگاه قضایی و تحویل ۲ کودک همراه وی به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می‌توانند موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در عملیات پلیس روانسر

فرمانده انتظامی روانسر نیز از کشف ۳۰ تُن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ ایمان مرادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی روانسر حین گشت زنی به ۲ دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از این خودروی باری، ۳۰ تُن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی از دستگیری دو نفر در این راستا و معرفی ایشان به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مرگ کارگر ساختمانی در کرمانشاه به خاطر سقوط از ارتفاع

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه هم از مرگ یک کارگر ساختمانی در این شهر به خاطر سقوط از طبقه هفتم یک ساختمان در حال احداث خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه منجر به فوت حین کار کردن در بلوار نسترن شهر کرمانشاه تیمی از ماموران راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد جوان ۳۴ ساله ای حین کارکردن در طبقه هفتم ساختمانی در حال احداث به پائین سقوط کرده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

سرهنگ دلیری اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد هم به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

برچسب‌ها روانسر معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه روانسر معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات تکدی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم