Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@10:24:20 GMT

سفر استاندار قم به بخش مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۹۱۲۲

سفر استاندار قم به بخش مرکزی

استاندار قم در ادامه سفر‌های خود به بخش‌های استان، امروز به بخش مرکزی سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدتقی شاهچراغی در سفر به بخش مرکزی قم، از نزدیک با اهالی شهر قنوات و برخی از روستا‌های این بخش گفتگو کرد و در جریان روند پیشرفت بعضی از پروژه‌های در دست اجرا در این بخش قرار گرفت.

محل اجرای پروژه آبرسانی قمرود واقع در اتوبان قم گرمسار، اولین مقصد سفر استاندار به بخش مرکزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقای صادق پور مدیر عامل شرکت آبفای قم، با بهره برداری از این پروژه (تا پایان امسال) مشکل آب شرب ۱۸ روستای بخش مرکزی برطرف می‌شود.

آقای شاهچراغی پس از بازدید از این پروژه، به دو روستای جعفرآباد مسیله و کوه سفید رفت و در جریان مشکلات اهالی این روستا‌ها قرار گرفت.

آلودگی معدن، خرابی روکش آسفالت مسیر اصلی روستا، تامین آب شرب و نبود مدرسه مهمترین مشکلات این روستا‌ها بود.

امروز همچنین جلسه شورای اداری بخش مرکزی به ریاست استاندار در شهر قنوات برگزار شد.

امام جمعه قنوات و شورای شهر بخش مرکزی در این جلسه، علاوه بر بیان مشکلات مربوط به تامین آب شرب روستا‌ها، به وضعیت نامناسبت بعضی از راه‌های دسترسی به قنوات، موانع توسعه دامداری در این بخش و نارضایتی مردم برخی مناطق از سرویس دهی نامطلوب مخابرات اشاره کردند و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای قنوات و دیدار با خانواده معظم شهید محمد باکمال از شهدای دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به بخش مرکزی بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قم مدیر عامل شرکت مشکلات مدرسه شورای اداری شورای شهر مخابرات خانواده دوران دفاع مقدس استاندار قم بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند