Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم نوابی‌نژاد کارگردان برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تولید «تاک» که هر هفته از شبکه دو پخش می‌شود با طراحی نوروزی بیان کرد: «تاک» هفته‌ای یک قسمت پخش می‌شود و ما ۱۰ قسمت دیگر تا نوروز داریم که طی این مدت باقی مانده تا پایان سال هر هفته روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: ۱۳ قسمت هم در نوروز داریم که ویژه‌برنامه نوروزی با یک یا دو مهمان خواهد بود و بخشی هم به گپ و گفت داریوش کاردان با شرکت‌کننده‌ها اختصاص دارد و به زودی ضبط آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوابی‌نژاد درباره این برنامه که ایده آن از «تد» گرفته شده است توضیح داد: «تاک» با این ایده تولید شد که چرا تد تلویزیونی نداشته باشیم، با این حال با توجه به شبکه دو و گروهی که در آن برنامه را تولید می‌کنیم، محور خانواده در این برنامه پررنگ است. مثلاً اینکه نقش خانواده در موفقیت فرد شرکت کننده چه بوده است، خود شخص چقدر برای خانواده وقت می‌گذارد و اینها ملاحظاتی بود که مورد توجه قرار دادیم و باید برنامه‌ای می‌ساختیم که مخاطب را درگیر کند.

نوابی نژاد اظهار کرد: ما سعی کردیم سطح سواد و بینش مخاطب را بالاتر ببریم و از همه قشری در برنامه دعوت کردیم اما هر یک از این افراد یک ویژگی دارد که بتواند به مخاطب ارائه کند و از طرفی مباحث را کاربردی کردیم تا برای مخاطب مفید باشد.

کارگردان «تاک» درباره حضور داریوش کاردان نیز عنوان کرد: داریوش کاردان فردی چند بعدی است، شعر می‌گوید، طنز می‌سازد، گفتگو بلد است، خودش برنامه ساز است و ایده می‌دهد و در کل یک حرفه‌ای است. او حتی آنقدر حرفه‌ای است که اگر در هنگام ضبط، روند تولید کند و تند شود، همه را سامان می‌دهد. کاردان پیش از این چند قسمت اجرای «هزار داستان»، یک قسمت «محاکات» و همچنین در «مکث» حضور داشت و اینجا هم که از او دعوت کردم به خاطر من پذیرفت. علی رغم اینکه هر برنامه‌ای را نمی‌پذیرد و خود من دیده‌ام که پیشنهادهای زیادی برای یلدا و نوروز و.... داشته است اما رد می‌کند.

وی در پایان درباره سختی این برنامه توضیح داد: سختی ساخت «تاک» نسبت به برنامه‌های اجتماعی بیشتر است به ویژه که در برنامه‌های اجتماعی از طریق گروه‌ها و انجمن‌های مختلفی می‌توان به سوژه‌ها دست پیدا کرد ولی سوژه‌های این برنامه همه افرادی خاص هستند که باید ویژگی‌های مهمی داشته باشد. از طرفی فرد متخصص یا نخبه یک رشته است و حتی زمان ندارد که بخواهد یک ساعت به برنامه بیاید و هماهنگ کردن اینها بسیار سخت است.

کد خبر 5397026 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش کاردان شبکه دو سیما جشنواره فیلم عمار قاسم سلیمانی فیلم سینمایی حمید لبخنده سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند تئاتر ایران کارگردان تئاتر الی الحبیب چهلمین جشنواره فیلم فجر نادر طالب زاده کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی داریوش کاردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا

حوزه‌های علمیه کشور برای دهه کرامت تدارک ویژه دیده و در هزار نقطه کشور و ۴۰۰ نقطه جهان برنامه‌ خواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محسن اراکی در دیدار اعضای ستاد ملی دهه کرامت، گفت: پیش از امام رضا(ع) مذهب تشیع در انزوا قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه در آثار شعرا و هنرمندان می‌توان به این موضوع یقین پیدا کرد، افزود: این موارد موضوعاتی است که هنوز به درستی در تاریخ تحقیق نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبیین این نکات موجب می‌شود مردم قدر وضعیت امروز تشیع را بدانند، گفت: عجیب‌ترین پدیده اجتماعی عشق مردم به اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه نقش اولاد امام کاظم(ع) در انتشار این عشق و جوشش بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: اقداماتی که دهه کرامت انجام می‌شود نیز به معنای ترویج و تقویت این عشق و جوشش است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه این عشق و شور باید به جریان اجتماعی تبدیل شود، تصریح کرد: در دوران صفویه برخی مداحان با حضور در بازارها به نوحه خوانی می‌پرداختند که یک اقدام بسیار موثر در تربیت مردم بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش دهه کرامت باید حفظ شده و به یک اقدام روتین تبدیل نشود، گفت: مراسم دهه کرامت باید زنده، با روح و پویا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اولاد امام کاظم(ع) در کشور کانون‌های جریان فرهنگی هستند، افزود: اولاد امام کاظم(ع) محبت اهل بیت(ع) و اسلام را در نقاط مختلف به صورت یک جریان اجتماعی ترویج دادند.

وی با اشاره به اینکه مسئله حب اهل بیت(ع) در تمام جریانات اسلامی وجود دارد، بیان کرد: هیچ جریان اجتماعی به قدرت و گستردگی جریان محبت اهل بیت(ع) وجود ندارد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه تمام کار اهل بیت(ع) معجزه و فرابشری است، افزود: باید این معجزات را تبدیل به داستان و فیلم کرده و به مردم معرفی کرد.

نماینده حوزه‌های علمیه کشور در ستاد بزرگداشت دهه کرامت نیز در دیدار با آیت الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: به عنوان حوزه علمیه اعتقاد داریم که دهه کرامت باید طراوت بخش باشد.

حجت الاسلام سید حسن طیب حسینی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت باید امید افزا، نشاط آفرین و مروج شادی حلال باشد، افزود: شعار جهاد تبیین باید یکی از برنامه‌های محوری در دهه کرامت باشد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تلاش داریم از ترویج برنامه‌های بدون وجاهت شرعی جلوگیری شود، عنوان کرد: به عنوان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در طول دهه کرامت در هزار نقطه کشور و 400 نقطه جهان برنامه‌هایی خواهیم داشت.

وی از تولید محتوای فاخر، به روز و مورد نیاز اقشار مختلف در قالب‌های مختلف یاد کرد و گفت: حدود 5 هزار مورد از این محتواها از هم‌اکنون قابل استفاده است.

 طیب حسینی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های علمی و همایش‌های ملی و بین المللی در دستورکار حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی