Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد از نمایش ۲۸ اثر این رویداد طی سه روز در پردیس سینمایی هویزه این شهر خبر داد.

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا مالدار افزود: نمایش ۲۸ اثر از آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در پردیس هویزه مشهد از ۱۹ دی ماه آغاز شد و امروز ۲۱ دی ماه به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: آثار متنوعی در قالبهای داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ در این دوره از جشنواره برای عموم مردم به صورت رایگان در ۲ سالن پردیس هویزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در حال نمایش است. دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد گفت: تاکنون برخی از آثار این جشنواره از جمله "هایتک"، "ژنرال"، "قرعه"، "قیچی تیز" و "بی بی" مورد توجه تماشاگران در پردیس سینما هویزه مشهد قرار گرفته است. مالدار افزود: در حاشیه نمایش فیلمهای جشنواره عمار در سینما هویزه سه کارگروه تخصصی با نخبگان، پژوهشگران و هنرمندان با موضوعات "سینما پیشرفت"، "سینما سلطه" و "سینما و حماسه اجتماعی" نیز برنامه ریزی شد که تاکنون ۲ کارگروه برگزار شده است.   دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۸ دی ماه شروع شده است و آثار منتخب این جشنواره تا ۲۳ دی ماه، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سایت Ammarayar.ir به نمایش درمی‌آیند. آیین اختتامیه جشنواره عمار نیز ۲۴ دی ماه با قدردانی از برگزیدگان بخش مستند و داستانی برگزار می شود. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار مشهد جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما