Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس در مورد مهندسی انتخابات فدراسیون ها به وزیر ورزش تذکر کتبی داد

یکی از نمایندگان مجلس به حمید سجادی، وزیر ورزش تذکر کتبی داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، از زمان انتخاب حمید سجادی‌ به عنوان وزیر ورزش و جوانان، انتخابات تعدادی از فدراسیون‌ها همچون کبدی، تکواندو، بوکس، شنا و کوهنوردی برگزار شد که در برخی از آنها شائبه‌هایی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پای این شائبه‌ها به برخی دیگر از انتخابات فدراسیون‌ها که هنوز برگزار نشده هم باز شده که انتخابات فدراسیون تیراندازی مصداق همین موضوع است.

به همین خاطر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی چندین بار نسبت به این موارد موضع‌گیری کردند که در آخرین مورد آن عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در خصوص مهندسی انتخابات فدراسیون‌ها به حمید سجادی تذکر کتبی داد.

در تذکر کتبی مقتدایی آمده: «متأسفانه شنیده شده سنت بد و مذموم مهندسی انتخابات فدراسیون‌ها که در دوره‌های قبل وجود داشته، در دوره جنابعالی هم رگه‌هایی از آن از سوی فعالان حوزه ورزش مشاهده شده است. ضرورت دارد با قید فوریت و به صورت قاطع از دخالت مدیران و مهندسی انتخابات‌ها جلوگیری نمایید تا جامعه ورزش خودشان برای آینده مدیریت ورزششان تصمیم بگیرند.»

گفتنی است مقتدایی علاوه بر این تذکر، تذکر کتبی دیگری هم در خصوص لزوم برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به وزیر ورزش و جوانان داد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهندسی انتخابات فدراسیون ها وزیر ورزش تذکر کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس