Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:40:34 GMT

ضرورت داشتن پیوست رسانه ای/مصالح ملی را فدا نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۰۴۶۷

ضرورت داشتن پیوست رسانه ای/مصالح ملی را فدا نکنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با اعضای بسیج رسانه استان با تاکید براینکه نیازمند پیام رسانی هستیم، گفت: تقویت و افزایش بصیرت، قدرت تحلیل امری مهم و ضروری است.

وی با تاکید براینکه رسانه باید واقعیت را اطلاع رسانی کند، گفت: توسعه زیبایی‌ها و برطرف کردن زشتی‌ها نیازمند اطلاع رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود و ایجاد انحراف‌هایی در حوزه رسانه گفت: وجود رسانه زیرباند و مافیای رسانه‌ای از جمله انحراف‌ها در جهان است که منابع اصلی رسانه‌ای و پیام رسانه‌ای را در اختیار گرفته‌اند.

آیت الله لائینی سیاه نمایی و بازی کردن با افکار عمومی را از جمله نقشه‌های مافیای رسانه‌ای و نظام سلطه و استکبار دانست و گفت: در این فضا می‌توانیم مقاصد خود را تاحدودی پیام رسانی و اهداف خود را دنبال کنیم.

امام جمعه ساری گفت: همچنین ما باید منابع و شاهراه‌های اطلاع رسانی و پیام رسانی ایجاد کنیم و تقویت رسانه ملی و اینترنت ملی از جمله راهکارها است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره اینترنت ملی اظهار داشت: هنوز چنین چیزی محقق نشده است و در فعل وانفعالات رسانه‌ای باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در یک جنگ و مصاف رسانه‌ای هستیم، گفت: دنیا به طورکلی کارهای مثبت ما را بایکوت می‌کند از این رو یکی باید اقدامات و طرح‌ها باید دارای پیوست فرهنگی، عدالت و رسانه‌ای باشد.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: همچنین مسئله مهم آن است که بتوانیم اعتماد مردم و دنیا را به رسانه‌های خودمان جلب کنیم و رسانه باید برای بصیرت افزایی و افزایش سواد رسانه‌ای برنامه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه مصالح ملی را نباید فدای منافع حرفه‌ای و رسانه‌ای کنیم، گفت: رسانه باید این مسئله را سرلوحه کار قرار دهند.

کد خبر 5397152

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در مازندران بسیج رسانه ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی عکس استانها شهید گمنام آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام گرگان آلودگی هوا تشییع شهدا ایام فاطمیه سانحه تصادف رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با دبیرکل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور تاکید کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه‌قاره هند به کار گرفته شود.

آشتیانی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت‌گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در زمینه تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

دبیرکل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار با ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیرساختی به‌ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900118

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم