Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خواهش می کنم از انعکاس هرگونه شایعه به ویژه در حوزه هایی که دغدغه مردم هست و با معیشت مردم سر و کار دارد پرهیز شود رابطه دولت با مردم شفاف است و هر تصمیم که بخواهد اتخاذ شود اول با مردم در میان گذاشته می شود.

همه تصمیمات اقتصادی دولت با همدلی و همکاری تیم اقتصادی اتخاذ می شود.

دستاوردهای خوب اقتصادی دولت مانند کنترل بازار ارز و تصمیمات خوبی که برای تثبیت بازار سرمایه اتخاذ شد تصمیماتی است که در جلسات مستمر ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور  تیم اقتصادی دولت و با همدلی وهمکاری مشترک همیشگی انجام می شود و موضوعات بخشی نیست لذا همه تصمیمات اقتصادی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به صورت مشترک تحت مدیریت معاون اول رئیس جمهور اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گواه بسیاری از افرادی که در دولت های مختلف حضور داشته اند، همدلی ، هماهنگی و همکاری موجود در بین اعضای اقتصادی دولت کم نظیر است.

اصلاح نظام اقتصادی کار میان مدت و بلندمدتی است.

تورم امروز به دلیل اقدامات دیروز است.

ثبات حوزه ارز حاصل همکاری های مشترک تیم اقتصادی دولت است./ پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی دولت تغییر و ترمیم کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم

وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز ۱۹ آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی " جروزالم پست"، "میری رگو" وزیر حمل و نقل و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل حمله ۱۹ آوریل به ایران را تایید کرد و گفت:" با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران هم پیام را دریافت کرد و جهان هم فهمید که اسرائیل یک بازنده نیست. "

این وزیر اسرائیلی شامگاه شنبه در مصاحبه با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل این مطلب را بیان کرده است. اظهارات این وزیر اسرائیلی نخستین موضع رسمی رژیم اسرائیل درباره حملات منتسب به این رژیم علیه ایران است.

پیشتر رسانه‌های غربی در گزارش‌هایی ادعا کرده اند که اسرائیل در بامداد ۱۹ آوریل حمله‌ای را به یک پایگاه نظامی در اصفهان انجام داده و رادار اس ۳۰۰ مستقر در پایگاه شکاری اصفهان را منهدم کرده است.

ایران چنین حمله‌ای را تکذیب کرده و تاکید کرده ۳ کوادکوپتر در آن شب در اطراف اضفهان را با پدافند هوایی سرنگون کرده است. کوادکوپتر‌هایی که به گفته حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران، شبیه اسباب بازی‌های کودکان است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم