Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:23:35 GMT

رئیس جمهور مکزیک دوباره کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۰۷۹۹

رئیس جمهور مکزیک دوباره کرونا گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از اینکه «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور» در نشستی خبری با صدایی گرفته ظاهر شد، اعلام کرد که تست کووید او مثبت شده است. او در حساب توییتر خود نوشت: «با وجود اینکه علائم ابتلا خفیف هستند، خود را قرنطینه کرده ام و تا اطلاع ثانوی فقط در دفتر کار خودم می‌مانم و جلسات را به صورت آنلاین برگزار می‌کنم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ان‌پی‌آر، ابتلای مجدد لوپز در حالی رخ می‌دهد که آمار ابتلا به کووید در مکزیک افزایش یافته و کیت‌های تست کرونا کمیاب شده اند.

تا زمان اتمام قرنطینه او، «آدان آگوستو لوپز هرناندز»، وزیر کشور مکزیک مسئولیت‌های رئیس‌جمهور را در کنفرانس‌های مطبوعاتی و رویداد‌های دیگر به عهده خواهد گرفت.

دو تن از منشی‌های کابینه رئیس‌جمهور، روسای ادارات محیط زیست و اقتصاد نیز اعلام کردند که در روز‌های اخیر آزمایش آن‌ها مثبت بوده است. گفتنی است تعداد موارد تایید شده در هفته گذشته در مکزیک ۱۸۶ درصد افزایش یافته است.

رئیس‌جمهور مکزیک اعلام کرده است سویه امیکرون در واقع کرونایی با علائم خفیف است و  میزان بستری شدن و مرگ‌و‌میر افزایش چندانی نیافته است. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند علائم خفیف امیکرون هنوز تایید نشده و ممکن است بیماری هفته‌ها بعد خود را نشان دهد.

 تاکنون بیش از چهار میلیون نفر در مکزیک به بیماری کووید مبتلا شده و در این میان بیش از ۳۰۰ هزار نفر درگذشته اند. بر اساس آمار، شیب نمودار مبتلایان به کووید در روز‌های اخیر بسیار بالاست، به طوری که در کمتر از دو هفته آمار روزانه مبتلایان از دو هزار نفر به ۱۱ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا قربانیان کرونا سویه امیکرون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • گل فرمین لوپز به والنسیا (بارسلونا 1-0 والنسیا)
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا