Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:44:48 GMT

فاجعه‌ای در ورزش کشور بار آمده است

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۰۸۰۳

فاجعه‌ای در ورزش کشور بار آمده است

باشگاه خبرنگاران جوان -  محمود احمدی بیغش نماینده شازند در جلسه علنی درباره حواشی پیش آمده در فدراسیون فوتبال گفت: جریانات مافیایی در ورزش کشور حضور دارند و به همین دلیل از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس و سرخوردگی آنها عذرخواهی می کنم. 

این نماینده مجلس خطاب به مسئولان وزارت ورزش گفت: آنقدر نشستند و دست روی دست گذاشتند که جمعه سیاه برای ورزش کشور رقم خورد و فاجعه ای بار آمد و عاملان این فاجعه به جای محاکمه با پرویی و گستاخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی جریانات ناپاک حوزه ورزش را رسمیت بخشیده اند و باعث شده اند که آقایان اصلاح طلب آن را ترویج افکار حجتیه می دانند. 

احمدی بیغش خطاب به وزیر ورزش گفت که  هشدار می دهم اراده ای مرموز، مسموم و مرصوص در مافیای فوتبال به دنبال ضربه زدن به کشور بوده و در سطوح مختلف پی بدنامی دولت جدید می گردند. 

به گفته این نماینده مجلس، بررسی های موشکافانه نشان می دهد موضوع اخیر صرفا حذف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نبوده بلکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز این دو را حذف کرده است از این رو باید حتما مشخص شود چه کسانی در داخل کشور و در عمق فدراسیون فوتبال، سیگنال های اصلی را به کنفدارسیون فوتبال آسیا داده اند و اساس چه اهدافی در پس پرده عصبانی کردن مردم و بازی با روح و روان ملت وجود دارد چرا آنچه امروز جامعه شاهد آن است. وزارت ورزش در موضوع رسیدگی اساسی به فساد در ورزش چه کاره بوده و چه جریانی پشت این ماجرا بوده که کسی جرأت برخورد با آن را ندارد.

  افرادی مثل داریوش مصطفوی ها را که ناپلئون بناپارت فرانسوی نیز از خسارت این فرد و امثال آن به فوتبال ایران باخبرند و به برنامه زنده دعوت می شوند.  این مدیر مسأله دار که از بازماندگان شوم دوران اصلاحات بوده و بنا بر حکم قطعی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سال 89 آن هم به دلیل مفاسد مختلف، به صورت مادام العمر از همه نوع فعالیت ورزشی به ویژه مصاحبه های رسمی ممنوع شده، به برنامه زنده تلویزیونی دعوت و به مسئولان توهین می کنند، این مسئله را احمدی بیغش می گوید.

این نماینده تاکید می کند که تردیدی ندارد اقدام امثال مصطفوی ها در راستای براندازی جریان فکری همسو، مرموز و پرهزینه آنها بوده که در اوج گستاخی به دنبال ضربه فنی کردن دولت رئیسی از همین اول کار هستند. متأسفانه وزارت ورزش در خواب غفلت فرو رفته و انگار فردی در سایه این وزارتخانه را رهبری می کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد

ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

 

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

 

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

 

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ