Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:38:01 GMT

100 هزار واحد مسکونی ناایمن در تبریز!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۰۹۶۳

100 هزار واحد مسکونی ناایمن در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص کمبود اتوبوس اظهار داشت: در سال ۹۲ دولت ۹ میلیارد به اتوبوسرانی برای خرید دستگاه‌های جدید داده و پس از آن دیگر هزینه‌ای به این ارگان از سوی دولت پرداخت نشده، اکنون هم ۴۵۰ اتوبوس در حال حاضر به مردم خدمات ارائه می‌دهند و کمبود اتوبوس به موضوع  ذکر شده مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی در خصوص بودجه رسانه‌ها در شهرداری بیان کرد: ضرورتی ندارد که یک نهاد برای رسانه‌ها هزینه کند ولی حمایت‌هایی به شکل دیگر می‌تواند روی دهد که به نفع عموم باشد.

برنامه تبریزیم ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: من خودم مخالف برنامه تلویزیونی شهرداری هستم چراکه عملا به یک ویترین کم‌اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است، توصیه شده که برنامه تبریزیم رویکرد خودش را تغییر دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حادثه اخیر منطقه عباسی هم اظهار کرد: روز گذشته در این راستا جلسه‌ای در خصوص مسائل مربوط به حادثه کوی عباسی در مرکز پژوهش‌ها برگزار شد و در این راستا گزارشاتی ارائه شد و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که در حوزه شهرسازی معایب بسیاری وجود دارد و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است به طوری‌که نزدیک صد هزار واحد ناایمن و ساخت‌وساز غیرمجاز در تبریز داریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعرفه عوارض محلی عنوان کرد: دفترچه‌ای که از تعرفه قرار است منتشر شود، پیچیده بوده و باید در سال‌های گذشته ساده‌سازی فرمول‌ها انجام می‌شده که متاسفانه رخ نداده و بهتر است این مهم انجام شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکل ترافیکی مراکز درمانی هم بیان کرد: موضوع مراکز درمانی را ه صورت جدی پیگیر هستم، شما از شهردار مطالبه کنید که ساختمان بهاران چگونه ساخته شد؟ کاربری آن چه چیزی بود؟ تا بحال چند میلیون بدهی دارد؟

وی ادامه داد:  کاربری ساختمان بهاران مسکونی بوده و تبدیل به ساختمان پزشکان شده که این یک تخلف است، پارکینگ ساختمان بهاران قرار بود تجاری و طبقات آن مسکونی باشد و در حال حاضر از پارکینگ آن اطبا استفاده می‌کنند، چرا ساختمان شیخ‌الرئیس تا به امروز پروانه ندارد؟ چرا این تخلفات اتفاق افتاده است؟ و چه کسانی برای آنان مجوز صادر کرده‌اند!

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ساماندهی وانت‌بارها نیز توضیح داد: در این خصوص نیاز است دستگاه‌ قضایی و سایر نهاد‌ها با شهرداری همکاری کنند تا برای آنها مکان مناسب برای فعالیت‌شان اختصاص یابد.

رشیدی در بخش دیگری نیز یادآور شد: موضوع سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید شهرداری در این راستا اقداماتی اساسی در نظر گیرد تا سرمایه‌گذران بتوانند به نحو احسن و با اعتماد به شهرداری فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز ساختمان پزشکان ترافیک تبریز حاشیه نشینی تبریز بافت فرسوده تبریز عضو شورای شهر تبریز شهرداری تبریز وانت بار بخش دیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی