Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیل نوعی از آلیاژ بر پایه آهن و درصدی از عناصر دیگر است که فولاد نیز نامیده می شود. اگر در ساختار استیل درصد عناصر نیکل و کروم آن بالاتر از دیگر عناصر باشد به آن استنلس استیل می گویند.

اگر میزان کروم فولاد از 10/5 درصد بالاتر باشد در هنگام خوردگی لایه نازکی روی آن ایجاد می شود که از خوردگی های بعدی جلوگیری کرده و عملا سبب ترمیم خوردگی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل موثر بر قیمت تمامی محصولات استیل نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا ،نوسانات قیمت نفت و ... هستند. مجموعه مرکز استیل از معتبرترین تامین کننده های انواع محصولات استیل می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع محصولات استیل و همچنین خرید و فروش انواع محصولات استیل با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 55533326-021  یا آدرس اینترنتی https://markazsteel.com درارتباط باشید و یا به وب سایت مرکز استیل مراجعه نمایید.

قیمت ورق استیل

در واقع ورق استیل ورقی از مقاطع فلزی می باشد که از استیل و ترکیب عناصر دیگری همچون نیکل و کروم تولید می شود. این فولاد ضد زنگ در آلیاژ ها و کاربرد های متنوعی ساخته می شود به عنوان مثال سری 300 و 400 از آلیاژ های مختلف این محصول هستند. سری 300 ضد زنگ بوده و دارای انواع مختلف 304، 305، 316،321، 347 می باشد. سری400 بیش تر در زندگی روزمره و وسایل کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. استیل 410 مقاوم به سایش مقاوم است اما مقاومت کمی در برابر خوردگی از خود نشان می دهد.استیل 420 در ساخت کارد و چنگال و قاشق کاربرد دارد. استیل 430 نیز در تزئینات و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

نوسانات نرخ دلار از عوامل موثر بر قیمت ورق استیل است علاوه بر این میزان عرضه و تقاضا نیز در قیمت ورق استیل تاثیر گذار بوده همینطور از آنجایی که تولید ورق های استیل در ضخامت های  0.3 تا 50 میلی‌متر است همین امر نیز باعث تنوع قیمت این محصولات می شود .

 

 

قیمت پروفیل استیل

پروفیل استیل مقطعی است از جنس استیل که دارای سطح مقطع یکسانی می باشد و با ضخامت های گوناگون به حالت 6 متری و به صورت کیلویی در سایز های و استاندارد های 304،310، 316 و321 همچنین شکل های مختلف دایره، مربع، مقاطع باز و بسته تولید می شود و از انواع آن نبشی، ناودانی، تسمه، قوطی و سپری می توان نام برد. از مهم ترین کاربرد های پروفیل استیل اتصال دو قطعه به یکدیگر است. ازجمله کاربرد های دیگر آن ها به عنوان نرده فلزی برای درب و پنجره منازل و کناره راه پله ها و .... می توان اشاره داشت.از این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده می گردد. علاوه بر آن به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن  و همچنین مقاومت بالایی که این محصول دارد از آن در ساخت اسکلت های فلزی و ... استفاده می شود. 

یکی از ترکیبات استفاده شده در پروفیل استیل فلز کروم است. کروم درسطح استیل لایه ای یک پارچه ایجاد کرده که سبب تقویت خاصیت ضد زنگ زدگی می شود و هرچه درصد کروم استفاده شده بالاتر باشد در نتیجه خاصیت ضد زنگ زدگی نیز افزایش خواهد یافت همچنین پروفیل هایی که با چنین استیلی ساخته می شوند در برابر خوردگی مقاومت بالاییی از خود نشان داده بعلاوه ظاهری شکیل تر دارند. قیمت پروفیل استیل به دلیل ترکیباتی چون کروم و کربن نسبت به پروفیل های آهنی بالاتر بوده ولی به همان نسبت دارای طول عمر بالاتری نیز می باشد.

 

قیمت لوله استیل

لوله استیل لوله ای استوانه ای تو خالی بر پایه آهن است که در آلیاژ آن به دلیل استیل بودن از 2 درصد کربن استفاده شده و همین امر باعث افزایش مقاومت لوله استیل در برابرخوردگی می شود . علاوه بر کربن از نیکل نیز در آلیاژ لوله استیل استفاده شده است که باعث ضد زنگ بودن این محصول می شود. به دلیل دو خاصیت ضد زنگ بودن و مقاومت بالا در برابر خوردگی  در این محصول سبب شده است که از آن ها در سیستم آبرسانی، تصفیه فاضلاب و تصفیه آب ، پالایشگاه نفت، گاز و تولید برق ، صنایع تولید مواد غذایی  و تولید انواع مواد شیمیایی استفاده گردد.از عوامل گوناگون تاثیر گذار بر قیمت لوله استیل نوع ساخت، گرید آلیاژ،ابعاد لوله، برند و کیفیت آن ها را می توان نام برد.شایان ذکر است که لوله استیل در ایران در گروه کالاهای وارداتی قرار می گیرد به همین دلیل نرخ ارز و دلار نیز از عوامل موثر بر قیمت لوله استیل می باشد.

قیمت ضایعات استیل

ضایعات استیل به قطعات، قراضه ها، سفاله استیل (سوفاره استیل) و پرتی های که در کارگاه ها و کارخانجات تولیدکننده محصولات استیل در حین تولید محصولات ایجاد می شود گویند. همچنین ضایعات استیل  از محصولات استیلی که از رده خارج شده اند نیز به تولید می شود. ضایعات استیل قابل فرآوری و بازیافت هستند تا از این طریق به چرخه تولید باز گردانده شوند و از آن ها برای تولید محصولات جدید استفاده شود. قیمت ضایعات استیل براساس قیمت استیل و نوع گرید ضایعات مشخص میشود به علاوه عواملی چون  نوسانات قیمت دلار و وضعیت بازار از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ضایعات استیل هستند. عامل دیگر که بر قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد خریدار ضایعات استیل است از این رو توصیه می شود برای فروش و یا خرید این محصول قیمت آن را از شرکت های معتبر استعلام بگیرید.

 

مجموعه مرکز استیل با بیش از 50 سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است بهترین خریدار ضایعات شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن 55533326-021  و یا آدرس اینترنتی https://markazsteel.com با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محصولات استیل پروفیل استیل ضایعات استیل استفاده شده لوله استیل مرکز استیل ورق استیل بر قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: سه تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در زیرزمینی که به طور ناشناس انبار شده بود توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زاهدان کشف و معدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی افزود: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: روز گذشته حدود ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.
دکتر راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبار‌ها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.
وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوز‌های لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

دیگر خبرها

  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول