Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۱۳ نفر در ۹ ماه گذشته در محورهای مواصلاتی ماکو جان‌باختند.

سرهنگ حجت مشتاق امروز ۲۱ دی ماه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت ماکو با اشاره به آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در حوزه شهرستان گفت: در ۹ ماهه سالجاری متاسفانه ۷۶ تصادف خسارتی ، ۵۳ تصادف جرحی و ۱۰ تصادف فوتی در محور ماکو تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو اتفاق افتاده که منجر به فوت ۱۳ نفر و مجروحی ۶۹ نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه محور ماکو - خوی با ۳۳ درصد ، ماکو - بازرگان با ۲۶ درصد و ماکو - چالدران با ۱۲ درصد بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده اند، افزود : عدم توجه به جلو ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ، عدم رعایت حق تقدم و انحراف به چی از جمله علل تصادف در این محور است. 

علی محمدی ایروانلو  فرماندار ماکو نیز در این جلسه با بیان اینکه جلسه فوق العاده امروز بدنبال افزایش تصادفات جاده ای منجر به فوت و جرح در سه راهی روستاهای قره تپه ، هندور و قزل داغ در هفته های اخیر ، برگزار شد بر لزوم ایمن سازی تقاطع روستاهای واقع شده در مسیر اتوبان ماکو تا دروازه منطقه آزاد تاکید کرد. 

وی با تاکید بر لزوم نصب نیوجرسی در تقاطع ها و انقطاع مسیر مستقیم سه راهی روستاها به لاین مخالف اظهار کرد: این اقدام منجر به ایمن‌سازی مسیر شده و در کاهش تصادفات منجر به فوت تاثیر گذار خواهد بود. 

فرماندار ماکو با انتقاد از عملکرد دستگاههای متولی در امر نظارت و ایمن سازی جاده ارتباطی ماکو به خوی خاطر نشان کرد: تعریض جاده بدون توجه به مسائل ایمن سازی و استاندارد های راهسازی می تواند منجر به بروز خسارات جبران ناپذیر باشد که در طول ۹ ماه سالجاری ۱۰ مورد تصادف منجر به فوت در محور ماکو تا گیت ورودی منطقه اتفاق افتاده که متاسفانه منجر به فوت ۱۳ نفر از همشهریان شده است. 

محمدی ایروانلو در ادامه خواستار نصب دوربین های سرعت سنج و سرعت کاه استاندارد در بریدگی ها و دوربرگردان های محورهای حوزه استحفاظی شهرستان ماکو بمنظور کاهش تصادفات ناشی از سرعت زیاد و عدم کنترل وسایط نقلیه توسط رانندگان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ایمن سازی راه منطقه آزاد ماكو تصادفات جرحی منجر به فوت محور ماکو ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد