Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@03:29:56 GMT

افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۰۹۱

افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی

فرارو- به تازگی مشخصات کامل یک گوشی هوآوی در لیست گواهی TENAA به ثبت رسیده است.

به گزارش فرارو، در دسامبر ۲۰۲۱، یک گوشی مرموز هوآوی با شماره مدل JLN-AL00 و پشتیبانی از اتصال 4G در پلتفرم گواهی TENAA چین مشاهده شد. اطلاعات این دستگاه در حال حاضر با تمام مشخصات آن به روز شده است. با توجه به دیده شدن مشخصات این گوشی در وبسایت گواهی TENAA، به نظر می‌رسد که Huawei JLN-AL00 ممکن است تا پیش از پایان ماه ژانویه در بازار‌های چین ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی Huawei JLN-AL00 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۶.۷۸ اینچی است که وضوح ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل Full HD + را ارائه می‌دهد. لیست TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز است، به این ترتیب که یک دوربین در پنل جلو و یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی دارد.

به نظر می‌رسد دوربین اصلی پنل پشتی گوشی Huawei JLN-AL00 یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. احتمالا سه دوربین دیگر دستگاه به ترتیب لنز‌های ۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. این دستگاه قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

گوشی هوشمند Huawei JLN-AL00 مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی است. مدل و سازنده تراشه هنوز مشخص نیست. انرژی دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. گواهی وبسایت چینی 3C در مورد این دستگاه نشان داده است که ممکن است به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز شود.

یکی از جذابیت‌های مهم گوشی Huawei JLN-AL00 این است که بر روی سیستم عامل Harmony اجرا می‌شود. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. حافظه داخلی این گوشی احتمالا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. برای تأمین امنیت دستگاه، به نظر می‌رسد که به یک اسکنر اثر انگشت در کناره قاب مجهز شده است. ابعاد آن ۱۶۴.۶۴ در ۷۵.۵۵ در ۷.۹۴ میلی متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است. این دستگاه را می‌توان در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

لیست وبسایت TENAA هنوز تصویری از گوشی هوآوی JLN-AL00 منتشر نکرده است. همچنین نام تجاری دستگاه نیز هنوز افشا نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر

ایتنا - یک پلتفرم فرانسوی به نام سیستم شاپ، تصاویری از طرح‌های قالب سری آیفون ۱۶ را منتشر کرده است که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها دیده می‌شود.
به نوشته وب‌سایت مک‌روموس، سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را آسان‌تر از قبل کرد.

این سیستم نیاز به حلقه آهن‌ربا و سیم‌پیچ دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون قطر این حلقه را کاهش داده است.

قرار است در شهریورماه، سری آیفون ۱۶ معرفی شود.
 

در تصویر زیر که توسط وب‌سایت مک‌روموس منتشر شد، تفاوت‌ها بین شکل ظاهری آیفون ۱۶ و سری ۱۵ را می‌بینید.
 
اطلاعات که پیشتر فاش شده بود، نشان داد که آیفون ۱۶ قرار است با استفاده از فناوری جدیدی به‌نام BRS حاشیه‌های صفحه‌نمایش کمتری نسبت به آیفون ۱۵ داشته باشد. هرچند در سری ۱۵ این گوشی حاشیه‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

طبق این اطلاعات، فرم چینش دوربین‌ها در سری ۱۶ آیفون نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد. ضمن اینکه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس، مثل مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به دکمه اکشن مجهز است.

همچنین گفته می‌شد اپل قصد دارد دکمه جدیدی به‌نام Capture Button را به جدیدترین گوشی‌هایش اضافه کند. این دکمه وظیفه ضبط ویدیو را برعهده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد