Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت لوکس ویلا یکی از قدرتمندترین سایت ها برای اجاره ویلا و اجاره روزانه ویلا در عید 1400 در اقصی نقاط کشور و به خصوص شهرهای جنوبی است.

به گزارش برنا، با شروع فصل سرما که تا اواسط بهار ادامه دارد، یکی از مقاصد گردشگری و سفر، شهرهای جنوبی کشور می باشند. از آنجایی که شهرهای جنوبی دارای اقلیمی گرم و خشک هستند، در فصل های پاییز و زمستان و حتی عید یکی از بهترین انتخاب ها برای گردش، تفریح و اقامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زیباترین و پرطرفدارترین مناطق جنوبی کشور، جزیره کیش و جزیره قشم می باشند که بسیاری از گردشگران این دو جزیره را برای تعطیلات نوروز انتخاب می کنند. چراکه جزایر جنوبی کشور در بهار در بهترین شرایط آب و هوایی خود به سر می برند و همچنین آب و هوایی خنک و مطلوب دارند که گردش و تفریح در این زمان بسیار لذت بخش خواهد بود. جزیره های قشم و کیش از آب و هوایی بسیار تمیز و پاک برخوردارند و یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید برای فرار از آلودگی شهرها به آن ها سفر کنید و آرامش را در این جزایر تجربه نمایید. این دو جزیره به جز جاهای دیدنی متعددی که در خود جای داده اند، امکانات تفریحی بسیار مناسب و مهیجی را در اختیار گردشگران قرار می دهند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن ها شده است.

جزیره قشم، جزیره شگفتی های طبیعی

جزیره قشم به عنوان یکی از بزرگترین جزایر جنوبی کشور شناخته می شود که شگفتی های بسیار زیادی را در خود جای داده است. از همین رو گردشگران زیادی هستند که برای گردش و سفر این جزیره را انتخاب می کنند. اما باید توجه داشته باشید که این جزیره اقلیمی گرم و خشک داشته و برای سفر به آن باید زمان مناسبی را انتخاب نمایید. یکی از بهترین زمان هایی که گردشگران زیادی به جزیره قشم سفر می کنند تعطیلات نوروز می باشد. زیرا در این فصل هوای جزیره بسیار مطلوب بوده و گردش در طبیعت آن بسیار لذت بخش است. از آنجایی که گردش و تفریح در جزیره قشم به یک روز محدود نمی شود و برای بازدید از تمام جاهای دیدنی قشم باید چند روزی را وقت صرف آن نمود. از همین رو باید در جای مناسبی اقامت داشت تا لذت سفر را دو چندان کند. یکی از مهمترین بخش های سفر به جزیره قشم رزرو اقامتگاهی مناسب برای اقامت می باشد که باید پیش از سفر به آن اقدام نمایید. یکی از اقتصادی ترین و بهترین اقامتگاه هایی که در جزیره قشم وجود دارند، رزرو ویلا در قشم می باشد که در عین اقتصادی بودن، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهند. با تمام این اوصاف جزیره قشم به عنوان یکی از خوش آب و هواترین شهرها برای گردش و اجاره روزانه ویلا در عید 1401 شناخته شده است. از بهترین زمان هایی که می توانید در طبیعت زیبای قشم گردشی داشته باشید، فصل بهار می باشد که دارای بهترین آب و هوا می باشد.

جزیره کیش، جزیره ای مدرن در میان آب های خلیج فارس

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره های جنوبی کشور به شمار می رود که در تمام طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. این جزیره یکی از مدرن ترین جزیره هایی است که در میان آب های خلیج فارس قرار گرفته و علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری مدرن، جاذبه های تاریخی متعددی را شامل می شود. از دیرباز تا کنون جزیره کیش گردشگران زیادی را به سمت خود فرا می خواند، اما امروزه با گسترش صنعت گردشگری سفر به این جزیره زیبا دو چندان شده است. آب و هوای جزیره کیش گرم و شرجی بوده که به همین دلیل بسیاری از گردشگران به دنبال زمان مناسبی برای سفر به آن هستند. یکی از بهترین زمان هایی که گردشگران می توانند به این جزیره سفر کنند و در آن به تفریح و گردش بپردازند، علاوه بر فصل های پاییز و زمستان، تعطیلات نوروز در فصل بهار می باشد. جزیره کیش در فصل بهار دارای آب و هوایی بسیار مطلوب، معتدل و دلنشین است که باب میل اغلب گردشگران می باشد. گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند برای اقامت خود، می توانند از میان اقامتگاه های متنوعی از جمله هتل، آپارتمان و ویلاهایی که در این جزیره وجود دارد، مناسب ترین آن ها را انتخاب کنند. اما با توجه به ازدیاد جمعیت در تعطیلات نوروز در جزیره کیش اغلب گردشگران برای اقامت به سمت هتل ها می روند که در این صورت شاید پیدا کردن هتل در این بازه زمانی با کمی مشکل همراه باشد. اما با صرف نظر از اجاره هتل برای اقامت در جزیره می توانید از اقامتگاه های بسیار مناسبی همچون ویلا، آپارتمان مبله و سوئیت های مجهز استفاده نمایید. با اقامت روزانه در کیش می توانید هم از امکانات مناسبی بهره مند شوید و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ارزان ترین راه برای رزرو ویلا در شهرهای جنوبی

یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی که پیش از سفر باید انجام داد، پیدا کردن ارزان ترین راه برای رزرو ویلا در شهرهای جنوبی می باشد. اگر قصد اقامت در هتل را نداشته باشید، گزینه های بسیار متنوعی پیش روی شما قرار دارد که می توانید برای اقامت خود از آن ها استفاده کنید. بسیاری از گردشگران هستند که برای اقامت خود به دنبال اقامتگاه مناسبی هستند تا بتوانند در جای مناسبی اقامت داشته داشته باشند. وبسایت لوکس ویلا یکی از قدرتمندترین سایت ها برای اجاره ویلا در اقصی نقاط کشور و به خصوص شهرهای جنوبی است. از آنجایی که سایت لوکس ویلا مالک این ویلاها بوده، دارای ارزان ترین قیمت ها نسبت به دیگر سایت ها می باشند. یکی از بهترین مزیت های سایت luxvila.ir نسبت به دیگر سایت های اجاره ویلا این است که شما می توانید با شماره های موجود 44288434-021 تماس حاصل کنید و با توجه به ویلای مورد نظر خود، مشاوره های لازم را از مشاوران سایت دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجاره روزانه ویلا لوکس ویلا تعطیلات نوروز یکی از بهترین شهرهای جنوبی برای اقامت جنوبی کشور آب و هوایی جزیره قشم جزیره کیش سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در کرمانشاه، گفت : در سطح استان کرمانشاه حدود چهار هزار نفر تبعه خارجی شامل دارندگان کارت‌های هویتی، گذرنامه، دفترچه و پناهندگی حضور دارند. 

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دارندگان کارت‌های هویتی در سطح استان اتباع کشور عراق هستند که در طول چهار دهه اخیر در کرمانشاه ماندگار شده‌اند و مردم این دیار همواره سنگ صبور آنها بوده‌اند، در بحران‌ها کنارشان ایستاده‌اند و به شایستگی از آنان میزبانی و پذیرایی کرده‌اند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اضافه کرد: دارندگان گذرنامه نیز عموما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های رازی، آزاد و علوم پزشکی هستند که بیشتر آنها از کشور‌های عراق، سوریه، فیلیپین، هند و سومالی برای تحصیل به کرمانشاه آمده‌اند. 

وی با بیان اینکه طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ساماندهی تمام اتباع خارجی کشور از جمله در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان از دارندگان کارت‌های هویتی، دفترچه و پناهندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکی دو هفته آینده به اتمام برسد. 

سلیمانی یادآورشد: پس از ساماندهی دارندگان کارت‌های هویتی، ساماندهی دانشجویان خارجی و بدنبال آن سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعالیت می‌کنند، آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تمام اتباع خارجی مقیم استان باید به سامانه «سهما» مربوط به سازمان ملی مهاجرت مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک