Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:11:27 GMT

لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۵۱۳

لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!

فرارو-به نظر می‌رسد لنوو در حال کار بر روی یک لپ تاپ منحصر به فرد است که می‌تواند یک تبلت را نیز در خود جای دهد. تصاویر این پتنت لنوو نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ مجهز به یک تبلت است.

به گزارش فرارو، تبلت را می‌توان از لپ تاپ جدا کرد و به عنوان یک دستگاه مستقل از آن استفاده کرد. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو دارای شکافی است که می‌توان تبلت را در آن قسمت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا شرکت لنوو پتنت منحصر به فردی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، به ثبت رسانده است. این پتنت نیاز کاربران را به داشتن لپ تاپ و تبلت برطرف می‌کند. لپ تاپ طوری طراحی شده که می‌تواند تبلت را نیز در خود جای دهد.

لنوو این پتنت را به عنوان یک دستگاه سازمانی برای کسب‌وکار‌ها ارائه کرده است. تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می‌دهد که لپ تاپ لنوو دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل و یک صفحه کلید است. با این حال، چیزی که سبب منحصر به فرد بودن این محصول می‌شود، شکاف کنار نمایشگر آن است که یک تبلت را در خود جای داده است.

اندازه تبلت هنوز مشخص نیست. یکی از تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که می‌توان تبلت را از شکاف کنار نمایشگر جدا کرد و به‌عنوان یک دستگاه مستقل برای یادداشت‌برداری در حین شرکت در جلسات استفاده کرد. در توضیحات ثبت اختراع این موارد عنوان شده است: «سیستمی که  شامل یک رایانه لوحی و یک کامپیوتر تاشو با صفحه کلید، محفظه نمایشگر و لولا‌هایی که به طور چرخشی صفحه کلید و نمایشگر را به هم متصل می‌کنند،‌ می‌باشد. یک شکاف بین نمایشگر و قسمت پشتی آن قرار گرفته است که رایانه لوحی در این شکاف قرار می‌گیرد.»

از آنجایی که این طراحی هنوز در مرحله ثبت اختراع است، سخت است که بگوییم آیا این شرکت چنین دستگاهی را عرضه خواهد کرد یا خیر، می‌توان امیدوار بود که این طرح به یک محصول تجاری راه پیدا کند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: لنوو لپ تاپ تبلت خود جای یک تبلت لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت

شهریه بی‌ترمز مدارس، روند کاهشی نرخ بیکاری و شمارش معکوس برای آغاز دور دوم انتخابات مجلس بخشی از عناوین امروز روزنامه‌های کشور است‌.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت