Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف و صنایع وابسته امروز سه‌شنبه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران آغاز به‌کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  وزارت صنعت، معدن و تجارت، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن با حضور ۱۷۱ شرکت در مساحتی افزون بر ۲۴هزار متر مربع، یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد با مشارکت ۶۵ شرکت در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع به همراه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با حضور ۱۹۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و چین در فضایی بیش از ۱۴ هزار متر مربع در حال برگزاری است.

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (Midex) مهمترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران محسوب می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون، کف پوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری‌های نوین ساختمان و کتب تخصصی و دانشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود اقدام خواهند کرد.

از سوی دیگر، در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک تهران (MBC)، واحدهای تولیدی ارائه‌دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان گرد هم آمده‌اند تا نوین‌ترین دستاوردهای خود را عرضه کنند.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با هدف فراهم آوردن تکنولوژی‌های روز کشورهای پیشرفته، آشنایی با ماشین‌آلات جدید برای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل بیشتر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین مرتبط با صنعت کیف و کفش با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارائه کالا و خدمات برگزار می شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه‌ها از امروز تا روز جمعه (۲۴ دی‌ماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توییتی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در صفحه توییتر خود چنین نوشت:

«علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228627 برچسب‌ها کتابخوانی یمن

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس