Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدی زاده روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انتظار می رود که مدیران اجرایی، نهادهای دولتی و جناح ها و جریان های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد فرماندار جدید بویراحمد را برای کمک به عمران و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان حمایت کرده و یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تغییر مدیریت ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد یک امر رایج و طبیعی بوده و به هیچ وجه به معنای نداشتن لیاقت و شایستگی مسئولان اجرایی نیست. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرماندار جدید بویراحمد به عنوان یک فرد انقلابی، ولایی و ارزشی سابقه کار جهادی را داشته و در سپاه و بسیج نیز خدمت کرده و جزو نیروهای باتجربه و اثرگذار در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بوده است. 

احمدزاده عنوان کرد: بر همین اساس فرماندار جدید بویراحمد توانایی لازم در عرصه اجرایی و عمرانی را داشته و می تواند با اجرای طرح های مهم و کلان تحولات چشمگیری در این شهرستان ایجاد کند.  

وی ابراز داشت: معیارها و ویژگی های لازم در فرماندار جدید بویراحمد برای پذیرش این مسئولیت وجود داشت هر چند که گزینه های متعددی معرفی شده بود. 

احمدزاده گفت: لازم است که فرماندار جدید بویراحمد وابسته به هیچ جناح و جریان سیاسی، طایفه، قوم یا قبیله ای نباشد و همه مردم این شهرستان را در خدمت رسانی یکسان بداند. 

وی اظهار داشت: فرماندار جدید بویراحمد حق جانبداری از هیچ جناح و جریان سیاسی را ندارد و برای خدمت رسانی به مردم باید صادقانه، خالصانه، جهادی و شبانه روزی پا کار باشد. 

فرماندار جدید بویراحمد نیز گفت: این مسئولیت به عنوان یک تکلیف به اینجانب واگذار شده و به دکمه های پیراهن و بندهای پوتین پاسداری ام افتخار کرده و آنها را با هیچ پُست و مقامی عوض نمی کنم. 

شهرام مهدوی مطلق اظهار داشت: رویکرد اینجانب در مسئولیت جدید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب بوده و شامل مدیریت جهادی، داشتن پیوست عدالت در تمامی ابعاد، مردم محوری، پرهیز از اشرافی گری، مبارزه جدی و اصولی با فساد به ویژه در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست، انقلابی گری و تأکید بر وحدت است. 

وی افزود: وحدت تمامی جناح ها و جریان های سیاسی، طوایف و ایلات کهگیلویه و بویراحمد لازمه تحول در شهرستان بویراحمد بوده و  حلقه مفقوده برای پیشرفت و خروج آن از محرومیت و توسعه نیافتگی است. 

مهدوی مطلق بیان کرد: اینجانب وابستگی به هیچ جناح و جریان سیاسی، طایفه، قوم و قبیله ای ندارم. 

مجید احمدی از اسفندماه ۱۳۹۹ تاکنون و کمتر از یک سال فرماندار شهرستان بویراحمد بود. 

در این آیین از خدمات مجید احمدی فرماندار بویراحمد تجلیل و با حکم سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرام مهدوی  مطلق به عنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد. 

شهرستان بویراحمد به مرکز شهر یاسوج دارای بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت است. 

برچسب‌ها وزارت کشور فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد مراسم معارفه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد وزارت کشور فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد مراسم معارفه یاسوج فرماندار جدید بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد