Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - محمود مسگری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به قم را تعیین تکلیف مونوریل و ریل متروکه در شهر قم خواند و گفت: مدیریت جمع‌آوری ریل متروکه را به شهرداری واگذار کرده‌اند، اما حتماً باید معوضی در پردیسان برای آن در نظر گرفته شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم،جایگزینی مونوریل به‌جای خط دو مترو را نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی دانست وگفت: در مورد مونوریل برای جلوگیری از آسیب‌های جدید و تکرار آسیب‌های گذشته، باید کار کارشناسی دقیقی انجام‌شده و تمام مصوبات پیشین موردبازنگری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسگری، استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی را نیز مطرح کرد وگفت: قرارداد‌های بخش خصوصی باید یک‌بار دیگر به‌روزرسانی شده و مشکلات و معضلات آن‌ها موردبررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) را به‌عنوان نمونه موردتوجه قرارداد و گفت: باوجود گذشت چند سال از این پروژه‌ها تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته که باید آسیب‌شناسی شود.

مسگری تأکید رئیس‌جمهور برای تکمیل فرودگاه را یادآور شد و گفت: در صورت راه‌اندازی فرودگاه به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر چند برابر شده و نیاز داریم قرارداد‌ها بازنگری شده و مشکلات آن‌ها رفع شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی ریل راه آهن شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو تصاویری از پیچیده شدن آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت تا مادرانگی از زاویه‌ای متفاوت در پا به ماه را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 847248 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم استان کرمانشاه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر