Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان گفت: با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان علی رضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه استان اظهار داشت: ائمه جمعه با محوریت نماینده ولی فقیه، تعاملات موثری با بدنه اجرایی دولت در استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  منافع مردم، اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، اولویت همیشگی ائمه جمعه است گفت: ائمه جمعه استان نقش موثری در پیشبرد اهداف سیاست‌های دولت سیزدهم دارند

استاندار همدان ادامه داد:  از ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، که در دوران خدمت ایشان، کمال تعامل با بدنه اجرایی دولت سیزدهم در استان فراهم شد، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی عنوان کرد:  تلاش همیشگی نماینده ولی فقیه در استان و به دنبال آن ائمه جمعه، در راستای محوریت قرار دادن منافع مردم، اسلام و نظام در اتحاذ مواضع خود، با منافع مردم، اسلام و در تبعیت از مقام معظم رهبری در این راستا، قابل تقدیر و تشکر است. 

این مقام مسئول با این توضیح که  ائمه جمعه نقش کلیدی و موثری در ترویج، پیشبرد و تقویت اهداف سیاست‌های دولت سیزدهم دارند مطرح کرد:  با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند. 

وی بیان کرد:  مقاوم‌سازی اقتصادی، ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد، ارتقای نظارت مردمی و همگانی، مدیریت بهینه مصارف، سلامت اداری، مهار تورم و گرانی، از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی‌اند که توجه به آن‌ها در شرایط کنونی ضروری است. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: توجه جدی به فرهنگ عمومی، سبک زندگی، خانواده، اخلاق معنویت، کاهش فاصله مسئولین و مردم، کیفیت‌بخشی به زندگی مردم و رشد جمعیت و رفاه عمومی بخش دیگری از سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه اجتماعی است.

بازداشت بیش از 600 مقام دولتی در عربستان به اتهام مبارزه با فسادکارگروه راه‌اندازی "سامانه شفافیت و مبارزه با فساد" در استانداری البرز آغاز به کار کرد

وی ادامه داد: بازسازی عرصه‌های مدیریتی با رویکرد انقلابی و عقلانی از نکات کلیدی حوزه اجتماعی دولت سیزدهم است که توجه ویژه مسئولان در این زمینه را می‌طلبد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت سیزدهم ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد