Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، باید پیوند دهنده تجارب نسل گذشته به جوانان باشد تا بتواند حافظ اصالت‌ها و این گنج عظیم معنوی باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محمود سالاری افزود؛ توقع داریم پیوند دادن و انتقال تجارب هنرمندان و اساتید پیشکسوت به نسل جوان با مرکزیت این مؤسسه در قالب برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون نشست‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی و یا کارگاه‌های عملی احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با تشکر از آقای نیکنام حسینی‌پور که در دوران بحران کرونا این مسئولیت را قبول کردند گفت: ما در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، شاهد رنگین کمانی از تجارب، هنرها و اصالت‌های مختلف هستیم و به طور قطع جامعه هنری برای بهره بردن از این گنجینه‌های معنوی مشتاق است.
این مراسم در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حضور آقایان محمود سالاری معاون امور هنری، حسن ریاحی و خانم مریم معترف از اعضای هیأت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، آقایان مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، نیکنام حسینی‌پور و سید عباس عظیمی، دیروز در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار و از تلاش‌های آقای حسینی‌پور قدردانی شد.
در انتهای این مراسم آقای محمود سالاری پس از تقدیر از آقای حسینی‌پور، حکم مدیرعاملی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت را به آقای سید عباس عظیمی اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هنرمندان پیشکسوت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور جمعی از پیشکسوت های ورزشی و هنرمندان رادیو از جمله حمید استیلی، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاویدنیا از مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6096852 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد