Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام و طی برنامه‌ای از این افراد تجلیل شد که سهم خبرنگاران ایسنای زنجان سه عنوان سومی بود.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم‌زمان با سالروز تاسیس قشر بسیج رسانه ظهر امروز (۲۱ دی‌ماه) در محل سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۹۷ اثر توسط اصحاب رسانه به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان ارسال شده بود.

برای داوری آثار ارسالی جشنواره از داوران کشوری دعوت به عمل آمده بود که در آیین اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برگزیدگان در هشت حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند. عکس، گزارش، خبر، کاریکاتور، یادداشت، مستند، رادیو، اینفوگرافیک و تولیدات ویژه از حوزه‌های رقابتی این جشنواره امسال بود که خبرنگاران ایسنا در سه بخش درخشیدند.

در بخش عکس این جشنواره، آرین بهمنی و محمدرضا خانی به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا جایگاه سوم را در این بخش از آن خود کرد. در بخش گزارش، سوسن رحمانی اول شد، زهرا رسولی عنوان دومی را به دست آورد و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا با گزارش «کسب بدون کار؛ کار بدون کسب» به همراه زهرا بیات به طور مشترک در جایگاه سومی ایستادند.

در بخش خبر نیز اعظم شامی به همراه صغری بنابی‌فرد و فاطمه حیدری به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند. حسن اکبری در بخش یادداشت به مقام اول رسید، مصطفی دودانگه عنوان دومی این بخش را به خود اختصاص داد و یوسف قزلباش نیز با اثر «۳۸ سال انتظار؛ اثری ماندگار از یک جاویدالاثر» مقام‌ سوم این بخش را از آن خود کرد.

در بخش مستند کوتاه، مهدی کریمی به همراه حاتم معصومی و رضا جعفری به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش کلیپ و موشن گرافیک نیز علی بهمن‌یار به همراه مهدی کریمی و علیرضا رضوانی شایسته دریافت مقام‌های اول تا سوم این بخش از جشنواره شدند. در بخش رادیو، مریم بیات مقام اول را کسب کرد و نفرات دوم و سوم حائز رتبه نشدند. همچنین در بخش کاریکاتور و اینفوگرافیک نیز اثری از سوی داوران برگزیده نشد.

گفتنی است، در بخش ویژه نیز هیئت داوران آثار مهران حبیبی و فرید حائری را شایسته تقدیر دانستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان جشنواره ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه