Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم روش‌ های سریع و ساده بهبود و تغییر دکوراسیون داخلی را به شما ارائه دهیم. اگر شما هم می‌ خواهید با صرف زمان و هزینه کمی دکوراسیون منزل خود را جذاب‌ تر کنید، با این مطلب از پیرامید طرح همراه باشید.

راهکارهای سریع و ساده برای تغییر دکوراسیون

راهکارهای مختلفی برای ایجاد تغییرات جذاب در دکوراسیون داخلی خانه در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این ایده‌ ها و راهکارها نیاز به خلاقیت دارند و شما می‌ توانید با توجه به فضای منزل خود آنها را اجرا کنید و باعث جلوه بیشتر دکوراسیون خود شوید.

1-استفاده از کاغذ دیواری موقت

یکی از راهکارهای بهبود دکوراسیون داخلی در زمان کم، استفاده از کاغذ دیواری موقت است. برای پوشش دیوارها با کاغذ دیواری واقعی و دائمی نیاز به زمان زیاد و صرف هزینه بسیار است، اما کاغذ دیواری‌ های موقت بدون هیچ دردسری به سرعت قابل نصب هستند و قیمت اقتصادی دارند.

2-تعویض یک بخش از مبلمان

از راهکارهای سریع بهبود دکوراسیون داخلی در 60 دقیقه، تعویض و تغییر یکی از بخش‌ های مبلمان است. برای مثال می‌ توانید میز جلو مبلی خود را تعویض کنید و یا یک صندلی راحتی به دکوراسیون منزل خود اضافه نمایید.

3-استفاده از گل و گیاه

 

یکی از بهترین روش‌ های تغییر دکوراسیون استفاده از گل و گیاه است. شما می‌ توانید گل‌ های با قیمت مناسب را با گلدان‌ های زیبا و جذاب در نقاط مختلف منزل خود قرار دهید و باعث تغییر بزرگی در دکوراسیون شوید. بهتر است تم رنگی گلدان‌ ها را با رنگ دکوراسیون خود هماهنگ و سازگار انتخاب کنید.

4-استفاده از قاب عکس و تابلو نقاشی

 

قاب‌ های عکس و تابلوهای نقاشی می‌ توانند روح تازه‌ ای به محیط منزل شما ببخشند و باعث تغییری جذاب در دکوراسیون داخلی خانه شوند. شما می‌ توانید برای بهبود دکوراسیون داخلی در 60 دقیقه با صرف هزینه مناسبی انواع تابلوهای نقاشی و یا قاب‌ های عکس را در طرح‌ های مختلف و با ابعاد و اندازه‌ های گوناگون انتخاب کنید.

5-تغییر چیدمان اجزای دکوراسیون داخلی

از دیگر روش‌ های ساده و سریع برای بهبود دکوراسیون منزل می‌ توان به تغییر چیدمان اشاره نمود. اگر احساس می‌ کنید فضای منزل شما حس راکد بودن دارد و محیط تکراری شده است، می‌ توانید بدون صرف هزینه در کمترین زمان ممکن چیدمان اجزا و وسایل مختلف مانند مبلمان، میز ناهارخوری، وسایل تزئینی و ... را تغییر دهید. با این کار فضای منزل شما ظاهری نو و جدید به خود می‌ گیرد و حس خوبی ایجاد می‌ شود.

6-رنگ آمیزی یک دیوار

اگر فرصت و هزینه لازم برای رنگ آمیزی کل دیوارهای فضای خانه را ندارید، می‌ توانید برای تغییر و بهبود دکوراسیون داخلی در مدت زمان کم یک دیوار را فقط رنگ کنید. بهتر است دیواری را انتخاب کنید که با تغییر رنگ جلوه دکوراسیون شما را تا حد زیادی تغییر دهد. یعنی دیواری باشد که بیشتر در چشم بوده و با عوض شدن ظاهرش بتواند فضای کاملا متفاوتی در منزل شما خلق نماید.

7-تعویض پرده

شما با تعویض پرده می‌ توانید باعث تغییر شگرفی در دکوراسیون داخلی منزل خود شوید. انواع پرده‌ ها با طرح‌ ها و رنگ‌ های گوناگون وجود دارند؛ شما می‌ توانید با انتخاب مناسب‌ ترین مدل پرده که با سایر اجزای دکوراسیون خانه هماهنگ و سازگار است، فضا و محیط را جذاب، دلنشین و آرامش بخش کنید.

8-استفاده از وسایل تزئینی

لوازم دکوری و اکسسوری‌ ها همیشه جزو بهترین گزینه‌ ها برای تغییر و بهبود سریع و کم هزینه دکوراسیون داخلی به شمار می‌ روند. شما می‌ توانید از وسایل ریز و درشت مختلفی برای این کار استفاده کنید. شمعدانی، گلدان، مجسمه، لوازم فانتزی، وسایل نوستالژی و قدیمی، آباژور و ... می‌ توانند فضای منزل شما را تا حد زیادی تغییر داده و حس خوبی به وجود آورند.

9-استفاده از چراغ ها و لوسترهای فانتزی و قیمت مناسب

اگر می‌ خواهید با تغییر نورپردازی محیط خانه دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار دهید و باعث جذابیت بیشتر آن شوید، می‌ توانید به سراغ تعویض لامپ‌ ها بروید. بهتر است به جای لامپ‌ های تک و ساده از لوسترهای کوچک و جذاب با قیمت مناسب استفاده کنید. همچنین چراغ‌ های دیوار کوب نیز می‌ توانند گزینه جالب و زیبایی برای بهبود دکوراسیون داخلی در 60 دقیقه محسوب شوند.

10- استفاده از میز دکوری

برای ایجاد حسی جدید و متفاوت به دکوراسیون داخلی منزل خود می‌ توانید در بخشی از خانه مانند یک گوشه از پذیرایی، از یک میز کوچک با وسایل و لوازم دکوری و زیبا استفاده کنید. وجود یک میز چوبی کوچک در گوشه‌ ای از فضای خانه با وسایل دکوراتیو قدیمی و نوستالژی مانند ساعت، سینی، قاب‌ های عکس رومیزی و دیگر دکوریجات و وسایل سال‌ های گذشته، می‌ تواند به محیط خانه و اتاق شما روح تازه‌ ای ببخشد.

جمع بندی

در این مقاله به ارائه راهکارهایی ساده و موثر برای بهبود دکوراسیون داخلی در 60 دقیقه پرداختیم.  می توانید با انجام هر یک از راهکارهای ارائه شده، تغییرات چشمگیری را در فضای داخلی منزل خود ایجاد کنید. البته قبل از هر چیز شما باید سبک دکوراسیون داخلی منزل خود را مشخص کنید. مجموعه پیرامید طرح به عنوان مجموعه ای معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی، بازسازی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کاغذ دیواری داخلی منزل فضای منزل منزل خود منزل شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل، سوغات معروف شهر ارومیه

اگر به ارومیه سفر کرده‌باشید، قطعا مزه نقل‌های بی‌نظیر این شهر را چشیده‌اید. مزه نقل این شهر به‌قدری خوشمزه و متفاوت است که نمی‌توان آن را با هیچ کجای دیگر مقایسه کرد. از دیرباز تاکنون نقل در کنار سایر شیرینی‌جات مانند حلوای ارومیه و همچنین عرقیات ارومیه به‌عنوان سوغاتی مهم این شهر شناخته شده‌است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نقلستان، در این مطلب، قصد داریم راجع به مهم‌ترین سوغات ارومیه، یعنی نقل، بیشتر صحبت کنیم و انواع آن را نام ببریم.

نقل ارومیه در انواع مختلف

اگر به‌دنبال خرید سوغات در شهر ارومیه هستید، نقل می‌تواند بهترین گزینه برای این کار باشد. مجموعه نقلستان یکی از بهترین فروشندگان انواع نقل، عرقیات و حلوای ارومیه است. برای خرید نقل از این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. در مجموعه نقلستان، نقل‌های مختلفی با طعم‌های متفاوت عرضه می‌شود. در ادامه، راجع‌به نقل‌های مختلف این مجموعه و طعم متفاوت هر کدام صحبت خواهیم کرد.

نقل گردویی زعفرانی

این نقل ارومیه یکی از خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین طعم‌ها را در بین سایرین دارد. در ترکیب این نقل، از زعفران اعلا، شکر، آب و گردو تازه استفاده شده‌است. این سوغات ارومیه می‌تواند یک انتخاب متفاوت و خوشمزه باشد که تابه‌حال مانند آن را نچشیده‌اید. به‌دلیل این‌که در نقل گردویی زعفرانی از زعفران استفاده شده، این نقل خواص آرامش‌بخشی هم دارد. بدون‌شک یکی از بهترین جایگزین‌ها برای قند، نقل گردویی زعفرانی است.

برای خرید نقل ارومیه به صورت آنلاین، از فروشگاه اینترنتی نقلستان سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت نقلستان ثبت کنید!

نقل گردویی گل‌محمدی

اگر عاشق طعم گلاب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقل گردویی گل‌محمدی را امتحان کنید. این نقل به‌عنوان دومین نقل پرطرفدار شهر ارومیه شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که از گل‌محمدی در ترکیب آن استفاده شده است، می‌توان گفت این نقل مزه سنتی و بی‌نظیری دارد. در کنار عرقیات ارومیه، می‌توان نقل گردویی گل‌محمدی را بهترین سوغات ارومیه دانست. کاهش فشار و چربی خون، بهبود عملکرد قلب، کاهش استرس، رفع عفونت‌های مختلف در بدن و ... را می‌توان ازجمله خواص این نقل دانست.

نقل ابریشمی بیدمشکی

یکی از بهترین گزینه‌هایی است که باید حداقل یک بار طعم آن را امتحان کنید تا متوجه ترکیب بی‌نظیر آن شوید. این نقل یکی از سنتی‌ترین نقل‌های شهر ارومیه است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افراد قدیمی در ارومیه، صرفا نوع ابریشمی نقل را می‌شناسند. در نقل ابریشمی بیدمشکی، از عرق بیدمشک استفاده شده‌است. ازآنجایی‌که بیدمشک روی طعم و بافت نقل اثر مثبت دارد، به این نقل لقب ابریشمی را داده‌اند. با خوردن این سوغات ارومیه می‌توانید از خواص بیدمشک هم بهره‌مند شوید. پاکسازی کبد، رفع عفونت بدن، ملین، تقویت عملکرد قلب و ...، ازجمله خواص بی‌نظیر بیدمشک است که در نقل ابریشمی هم وجود دارد.

نقل گردویی وانیلی

این نقل یک ترکیب متفاوت و عطری بی‌نظیر دارد. طعم وانیل یکی از محبوب‌ترین طعم‌ها است که در این نقل می‌توانید آن را حس کنید. در کنار وانیل، از گردو هم در ترکیب نقل استفاده شده تا ترکیب متفاوتی بسازد. طبع نقل گردویی وانیل گرم است. این نقل را می‌توان در کنار چای یا دمنوش‌های مختلف استفاده کرد. با جایگزین‌کردن نقل گردویی وانیلی به‌جای قند، می‌توانید از خواص بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. این سوغات ارومیه باعث کاهش کلسترول، بهبود و تقویت عملکرد قلب، دفع عفونت‌های بدن و ... می‌شود. اگر قصد دارید نقلی باب سلیقه کودکان بخرید، نقل گردویی وانیلی انتخاب مناسبی است؛ زیرا نسبت به طعم زعفرانی و گل‌محمدی، وانیل طرفدار بیشتری در بین کودکان دارد. اگر دچار سرفه‌های سخت شده‌اید، ترکیب نقل گردویی وانیلی و دم‌نوش دارچین می‌تواند برای کاهش عوارض این بیماری مناسب باشد؛ زیرا وانیل خاصیت ضدالتهابی دارد.

نقل میکس گردویی

یکی دیگر از نقل‌های پرطرفدار وب‌سایت نقلستان، نقل میکس گردویی است. این نقل دارای در دو نوع نقل میکس گردویی زعفرانی و وانیلی و همچنین نقل میکس گل‌محمدی و زعفرانی است. اقتصادی‌ترین سوغات ارومیه، نقل‌های میکس هستند. با صرف یک هزینه معقول می‌توانید دو نوع نقل را خریداری کنید. به بیان ساده‌تر شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه یک بسته یک کیلویی نقل، دو نوع نقل مختلف را خریداری کنید.

نقل پسته‌ای

اگر به‌دنبال یک طعم متفاوت و البته مقوی در میان انواع نقل هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقل پسته‌ای را خریداری کنید. این نقل یکی از متفاوت‌ترین طعم‌ها را در میان سایرین دارد. همان‌طورکه از نام این نقل مشخص است، از مغز پسته در ترکیب آن استفاده شده‌است. طعم نقل پسته‌ای به کیفیت مغز پسته مورداستفاده بستگی دارد. اگر مغز پسته کهنه باشد، زیردندان بو و طعم نامطبوعی را احساس خواهید کرد. برای خرید این سوغات ارومیه، می‌توانید به وب‌سایت نقلستان مراجعه کنید. نقل پسته‌ای موجود در این فروشگاه از مغز پسته درجه‌یک تهیه شده‌است.

کلام آخر

نقل یکی از مهم‌ترین سوغات ارومیه است. طعم نقل‌های ارومیه با هیچ‌کدام از شهرهای دیگر ایران قابل مقایسه نیست؛ البته طعم خوب نقل، ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. اگر به‌دنبال خرید بهترین نقل هستید می‌توانید به وب‌سایت نقلستان مراجعه کنید. در این وب‌سایت، انواع نقل با طعم‌های متفاوت برای مشتریان عرضه شده‌است. در این مطلب، طعم‌های مختلف نقل که در نقلستان قابل خرید هستند را نام بردیم. برای مشاهده قیمت و سایر ویژگی‌های نقل‌ها، می‌توانید به وب‌سایت نقلستان به آدرس https://noghlestan.ir/ مراجعه کنید. مجموعه نقلستان قادر است انواع نقل، شیرینی‌های اصیل ارومیه و عرقیجات اصل را به سراسر ایران برای مشتریان ارسال کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات