Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی کشور در 23 دی ماه ، دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در گفتگو با روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی کشور با گرامیداشت این روز و تقدیر از کارکنان خدوم این نهاد اظهار داشت : استفاده از سیستم های انفورماتیک و دیجیتال جهت کوتاه کردن فرایندهای رسیدگی به پرداخت خسارت از بارزترین شاخصه های مدیریتی سال جاری صندوق می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آریا، کریمی صندوق تامین خسارت‌های بدنی را یکی از پدیده‌های مبارک صنعت بیمه و ناشی از شعار آرامش و آسایش صنعت بیمه دانست و ضمن تشریح فرآیند خدمات صندوق به مردم خسارت دیده حوادث مشمول تعهدات این نهاد  اظهار داشت: به‌واقع برای افراد معسر که دچار خسارت شده‌اند و افرادی که مقصر حادثه هستند اما به دلایل قانونی از شرکت‌های بیمه نمی‌توانند خسارت دریافت کنند، مثلاً چند روز از اعتبار بیمه نامه گذشته باشد ، صندوق نهاد راهگشا است. عملاً قانون جدید شخص ثالث به نوعی چرخه و زنجیره ارزش را در صنعت بیمه کامل کرده است.
 این مقام مسئول نقش صندوق در کاهش زندانیان ناشی از تصادفات را مهم و جدی ارزیابی کرده و افزود: صندوق به کاهش  آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ،کمک وافری کرده است.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به سهم پرداختی شرکت های بیمه طبق قانون بیمه شخص ثالث به صندوق اشاره کرده و افزود: شرکت‌های بیمه به میزان 8 درصد از بیمه‌نامه شخص ثالث به حساب صندوق واریز می کنند و خوشبختانه در همین راستا عملکرد صندوق بسیار مطلوب بوده و انسجام بسیار خوبی داشته است. حضور مهندس بهزاد پور درصندوق تامین خسارت بدنی کشور بسیار مغتنم است ، توجه ایشان به کوتاه کردن فرآیندهای پرداخت خسارت و استفاده از سیستم‌های انفورماتیک و دیجیتالی که بحث روز صنعت بیمه است دو شاخصه مدیریتی دوران ایشان است.
کریمی با تاکید بر معرفی صندوق و خدمات آن به مردم عنوان کرد: باید به بیمه‌گذاران این اطمینان داده شود که صنعت بیمه نسبت ‌به تکالیف خود و رفع چالش های اجتماعی این حوزه جدیت دارد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پایان با تاکید بر نقش صیانت و ضمانت بر عملکرد شرکت‌های بیمه بعنوان وظیفه مهم صندوق افزود: اگر شرکت بیمه ای در اثر ورشکستگی یا مشکلاتی در این زمینه نتواند به تعهدی که در قبال بیمه‌گذاران دارد عمل کند ،صندوق تامین خسارت‌های بدنی تضمینی بسیار جدی برای اساس بیمه‌گری و شرکت‌های بیمه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران سید محمد کریمی صندوق خسارت های بدنی صندوق تامین خسارت های بدنی شرکت های بیمه صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد