Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع کهنه کار باشگاه بوردو به خاطر نمایش های ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد.

بازیکن سابق باشگاه آرسنال دیگر جایی در ترکیب بوردو ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، لورن کوشیلنی، مدافع 36 ساله باشگاه بوردو در مسابقات این فصل تیمش 11 بار به میدان رفته است و گویا نمایش های او در این دیدارها به قدر کافی خوب نبوده است چرا که بنا به ادعای اکیپ، صبح امروز از سوی مقامات بوردو به این بازیکن اطلاع داده شده است که دیگر جایی در فهرست تیم اصلی باشگاه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوردو در این فصل ضعیف ترین عملکرد دفاعی لیگ را داشته و 44 گل دریافت کرده است و بسیاری معتقدند اشتباهات کوشیلنی دلیل اصلی این اتفاقاات بده است. کوشیلنی یکی از بالاترین دستمزدهای باشگاه بوردو را می گیرد و به همین خاطر انتظارات بیشتری از بازیکن سابق آرسنال وجود داشته است.

شنیده می شود کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم اصلی تنها شامل کوشیلنی نخواهد شد و علاوه بر این بازیکن به پائول بایس و مهدی زرکان نیز گفته شده است که با تیم ذخیره ها تمرین کنند که البته مورد این دو نفر انضباطی بوده است. ضمن این که کادر مربیگری این تیم چند گزینه دیگر را نیز مدنظر دارد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو

هواداران الاتحاد پس از شکست تیمشان برابر الهلال خواستار اخراج مارچلو گایاردو و فسخ قرارداد کریم بنزما شدند.

به گزارش ایسنا، الاتحاد فصلی ناامیدکننده را سپری می‌کند. حتی رفتن نونو سانتو و آمدن مارچلو گایاردو هم جواب نداد و نه‌تنها نتایج این تیم عربستانی را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است. الاتحاد در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با آنکه الهلال یک نیمه ۱۰ نفره بود باز هم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نوشته روزنامه سعودی‌ اسپورت، هواداران الاتحاد به‌شدت از نتایج تیمشان عصبانی‌اند و به همین خاطر خواستار اخراج گایاردو و فسخ قرارداد بنزما شده‌اند. بنزما که تابستان پیش به الاتحاد پیوست عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. او به بازی با الهلال هم نرسید و به خاطر آسیب‌دیدگی این بازی را هم از دست داد.

طبق اعلام سعودی اسپورت هواداران عصبانی الاتحاد خواستار اخراج پنج بازیکن خارجی تیم و جذب چهره‌های سرشناس در تابستان شده‌اند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود این تیم در تابستان تغییرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!