Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی روز سه شنبه در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی افزود: یکی از مهمترین و ارزشمندترین ویژگی سردار شهید سلیمانی التزام عملی به ولایت فقیه بود و آنچه را ولی فقیه و نایب امام زمان(عج)، از او می خواستند با تمام توان و ظرفیت عملی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سردار سلیمانی در برابر ولی فقیه به هیچ عنوان از خود نظر مستقل نداشت و زمانی که فرمان را دریافت می کرد عینا آن را انجام می داد؛ کاش همه مسئولان در کشور اینگونه بودند تا در این شرایط، مشکلات اقتصادی و برخی ناهنجاری های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و تفرقه ها را نداشتیم.

وی تصریح کرد: هر ملتی که با ولی فقیه پیوند پیدا کند، پیروز است و هر ملتی که از ولی فقیه فاصله بگیرد مجبور به تحمل شکست ذلت و اسارت است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهید سلیمانی فقط فرمانده نبود، بلکه مکتب انسان ساز داشت و در هر جا که محفلی بر پا می شد، با مدیریت شهید سلیمانی در آن محفل نورانیت خدا و اهل بیت(ع) وجود داشت.

سردار شکارچی با بیان اینکه حاج قاسم صاحب تزکیه نفس بود ادامه داد: سردار سلیمانی مردم‌دوست، ولایتمدار، متواضع، متفکر، معلم و متعلم بود و ظاهر و باطن یک رنگ داشت و ریاکار نبود.

وی ادامه داد: خروجی و کارکردهای شهید سلیمانی محصول برکت و فضل الهی و دست پرورده و تربیت شده مکتب اسلام ناب محمدی بود و امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرده است تا زمانی که فرماندهی جبهه و محور مقاومت را به عهده داشت.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه استکبار جهانی و جنایت پیشه آمریکا شهید سلیمانی را به شهادت رساند تصریح کرد: آمریکا بزرگترین تروریست و ترویست پرور جهان، بزرگترین پایمال کننده حقوق بشر، بزرگترین غارت کننده اموال محرومان، مستضعفان و منابع ملت های جهان، مغرورترین، متکبرترین و پوشالی ترین حکومت جهان است.

سردار شکارچی افزود: این برگ زرینی برای کسی است که از روزهای اول حضور در دفاع مقدس دستش به آسمان، طلب شهادت می کرد و منتظر شهادت بود.

وی گفت: یکی از دلایل بسیار مهمی که در دومین سالگر سپهبد شهید سلیمانی بخشی از مکتب شهید به عالم مخابره شد، ناشی از همین پلیدی و خباثت رژیم آمریکا و ناشی از اخلاص و تواضع، فروتنی، مردم داری و ایمان شهید سلیمانی بود که شهادت بخشی از پاداش زحمات این سردار بزرگ محسوب می شد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: لشکر اشاعه مکتب شهید سلیمانی هنرمندان هستند که با زبان هنر در عمق جان ها این مکتب نفوذ خواهد کرد و ملت ها را تحت تأثیر خواهد داد.

وی ادامه داد: داعش و داعشیان برای براندازی اصل دین و مقابله با مستضعفان و محرومان عالم و برجسته سازی نظام سلطه در دنیا تشکیل شد و سردار شهید سلیمانی مقابل چنین جبهه ای قرار گرفت؛ یک امت را در مقابل چنین جبهه ای سازماندهی کرد و همانگونه که وعده داده بود این گروهک از بین رفت.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه هنر از نظر اسلام سه بخش است بیان کرد: از دیدگاه اسلام هنر ارزشی آن است که انسان را به آخرت نورانی هدایت کند و بستر ساز دست یابی به آخرت نورانی باشد.

وی با بیان اینکه هنر بی ارزش بی هدف و بی مقصد است گفت: هنر ضد ارزش هنری است که مبانی، اصول و ارزش های دینی را هدف گیری و تضعیف می کند و حماسه های انسان ساز را کمرنگ و حماسه سازان را تحقیر می کند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی تاکید کرد: کار و رویداد مهمی که شما انجام داده اید، هنر ارزشی بود و پای هنرمند ارزشی را باید بوسید.

به گزارش ایرنا سومین دوره جشنواره تئاتر آسمانی با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد و با اهدای لوح تندیس جشنواره به آثار برتر به کار خود خاتمه داد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ۱۸ تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ به دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها جشنواره تئاتر سردار آسمانی کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ستاد کل نیروهای مسلح تئاتر قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر سردار آسمانی کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ستاد کل نیروهای مسلح تئاتر قاسم سلیمانی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تئاتر سردار آسمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

امام جمعه مرند در این مراسم با اشاره به از جان گذشتگی‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مدرسه‌ای بود که به همه یاد داد هستند کسانی که بدون توجه به مدرک و سواد خود، خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب و میهن خود را فدا کردند.

حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: اقدامات جهادگران در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و حیاتی بود به گونه‌ای که در بسیاری از پروژه‌ها سریع و شگفت انگیز عمل میکردند که با هیچ عقل و منطقی سازگار نبود.

وی در ادامه به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره و تاکید کرد: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، باید اخلاق، منش و رفتار این شهیدان نیز به جوانان جامعه انتقال داده شود.

امام جمعه مرند در ادامه ولایت پذیری را یکی از راه حل‌های مهم بسیاری از مشکلات جامعه عنوان و اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی را بعنوان الگوی واقعی ولایت پذیری بود به همین دلیل تمامی کار‌ها و اقدامات ایشان در راستای جلب رضایت خدا و ولایت بود و همین امر موجب جاودانه شدن این انسان شد.

تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند در دوران دفاع مقدس ۲۸ شهید از جمله سردار شهید حاج محمدحسن کسایی و سردار حاج بهروز پورشریفی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار